Erasure - I Say I Say I Say (1994)

Label: Mute

1. Take Me Back (4:55)
  2. I Love Saturday (4:02)
  3. Man in the Moon (4:06)
  4. So the Story Goes (4:08)
  5. Run to the Sun (4:25)
  6. Always (3:57)
  7. All Through the Years (4:59)
  8. Blues Away (5:01)
  9. Miracle (4:12)
  10. Because You're So Sweet (4:18)
avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Fijn dancepop-plaatje. 3½*

dVTB
Het enige album van Erasure dat ik heb. Het is de moeite zeker waard. Goede dance-pop van een niveau dat ze daarna nooit meer zouden evenaren.

Een hele goede c.d. Jammer dat Erasure niet meer veel hits scoort. Want dit is gewoon erg mooi. Hele sterke melodieën, prachtige gepolijste producties. Dus van mij krijgt dit album een dikke vette 5 sterren. Er staan gewoon geen zwakke nummers op. Kopen dus.

Zoveel jaar later is dit een album dat ik nog geregeld opzet. Dit is uiteraard een goed teken.
In zijn geheel een sterk album. De singles zijn goed gekozen, want volgens mij zijn het ook de beste nummers : Always, Run to the sun en I love saturday.
I love saturday, nu bijna 20 jaar geleden uitgebracht, is tot op heden het laatste nummer van Erasure dat de hitlijsten in Vlaanderen haalde. Jammer