Thomas Berge - Thomas Berge (2003)

Label: Studio One (II)

12. Geniet van Kleine Dingen
  13. Mijn Luchtballon
  14. Als Jij Er Morgen Niet Meer Bent
0,5
dit moest de nieuwe jantje smit voorstellen. Klinkt gewoon precies hetzelfde al heeft deze jongen nog meer kapsones.

avatar van T.O.
Pff.. alleen het plaatje en die tracklisting al...

Deze lamzak komt bij mij uit het dorp en heeft eigenlijk een heel andere naam.... Oprotten met dit soort plaatjes is mijn subtiele mening

avatar van Jasper
@Horrorfanaat: Hoe kom je daar nou bij, die jongen is gewoon zichzelf gebleven

En we hebben het hier over een supertalent hoor. Tenminste, als ik de biografie van zijn eigen site moet geloven:

"Eens in de zoveel tijd staat er een talent op die zijn weerga niet kent"
"Alle superlatieven zijn van toepassing op Thomas Berge."

.....

En natuurlijk een nummer over Mama en over een Luchtballon. Deze jongen heeft niet alleen talent, maar wint ook nog eens de originaliteitsprijs!

Lakini schreef:

en,zeggen jullie dan vriendelijk gedag tegen mekaar!