Take That - Greatest Hits (1996)

Alternatieve titel: The Best Of

Label: BMG

1. How Deep Is Your Love (3:43)
  2. Never Forget (6:26)
  3. Back for Good (4:03)
  4. Sure (3:42)
  5. Love Ain't Here Anymore (3:51)
  6. Everything Changes (3:36)
  7. Babe (4:56)
  8. Relight My Fire (4:11)

met Lulu

9. Pray (3:45)
  10. Why Can't I Wake Up with You (3:39)
  11. Could It Be Magic (3:31)
  12. A Million Love Songs (3:54)
  13. I Found Heaven (4:04)
  14. It Only Takes a Minute (3:48)
  15. Once You've Tasted Love (3:45)
  16. Promises (3:36)
  17. Do What You Like (3:09)
  18. Love Ain't Here Anymore [US Version] (4:07)
avatar van kaztor
0,5
'Shit' is verkeerd gespelt.

avatar van LucM
Gladjakkersmuziek van uitermate populaire boysband in de jaren '90, maar naast enkele covers hadden ze (Gary Barlow en Robbie Williams) gelukkig ook het talent om degelijke popsongs te schrijven en de vocalen zijn toch ook behoorlijk, hoewel mierzoet. Zo vind ik "Back for Good" zelfs prima en "Never Forget", "Everything Changes" en "Babe" mogen er ook zijn.

Me ma draait dit erg vaak. Het is niet helemaal mijn smaak maar vind het toch niet slecht, ze kunnen best goed zingen.

Love aint Here Anymore is goed. Maar dan wel de gewone versie, nummer 5 dus.
En Never Forget is prachtig. Mooi vind ik het ook hoe je later in dat nummer Robbie Williams hoort zingen. Die geldingsdrang van hem die je daarin hoort.

avatar van LucM
Die boysbandhits blijken tenslotte niet lang houdbaar te zijn, nu klinkt dit mij toch vrij melig al mag ik Back for Good wel nog graag horen. De solohits van Robbie Williams blijken beter de tand des tijds te doorstaan.