The Doors - When the Music Is Over (1997)

Label: Dureco

1. Light My Fire (7:07)
  2. Roadhouse Blues (4:04)
  3. L.A. Woman (7:48)
  4. Riders on the Storm (7:06)
  5. Touch Me (3:12)
  6. Hello, I Love You (2:16)
  7. Waiting for the Sun (3:59)
  8. Love Her Madly (3:18)
  9. Crystal Ship (2:33)
  10. When the Music Is Over (11:00)
avatar van Rinus
Hoewel relatief weinig nummers, staan hier wel de bekendste nummers van de Doors op.

avatar van Droombolus
Volkomen gebrek aan richting in de tracklisting op deze comp. Ze doen voorkomen alsof ze de singles willen verzamelen, maar daar zijn dan LP versies voor gebruikt ? En als dat al het idee was mis ik nummers als Break On Through en Love Me Two Times terwijl het titelnummer er dan weer helemaal niet tussen hoort. Geen vleesch en geen visch dus ............

avatar van Stekelnootje
Voor de fans misschien een incomplete verzamelaar maar voor mij -als "niet fan" maar wel liefhebber- is dit een fijne compilatie. Juist omdat de bekendste nummers erop staan en dan ook nog voor zover ik kan beoordelen in de lp versie. Het is dus niet louter een opeenstapeling van zoveel mogelijk nummers maar er is mijns inziens de goede keuze gemaakt voor kwaliteit. Zou toch ook jammer zijn om van die mooie lange tracks de ingekorte versies op schijf te zetten?

avatar van Madjack71
Heb deze cd met een andere cover, maar wel met dezelfde volgorde.
Tussen alle verzamelaars die voorhanden zijn, is deze ws. niet zo bekend. Intussen kun je voor een prikkie een completere verzamelaar krijgen. Edoch, niets mis met de muziek die hier op staat en voor degene die niet veel met The Doors hebben, maar toch een kleine bloemlezing in huis willen hebben, kan deze er redelijk mee door. De muziek verdient ruimschoots sterren, maar als verzamelaar zitten hier en daar toch wat knakjes.