Sergio Mendes - Encanto (2008)

Braziliƫ / Verenigde Staten
Wereld / Hip-Hop
Label: Concord

1. The Look of Love (4:00)

met Fergie

2. Funky Bahia (3:58)

met will.i.am en Siedah Garrett

3. Waters of March (3:58)

met Ledisi

4. Odo-Ya (3:51)

met Carlinhos Brown

5. Somewhere in the Hills (4:01)

met Natalie Cole

6. Lugar Comun (4:16)

met Jovanotti

7. Dreamer (4:43)

met Herb Alpert en Iani Hall

8. Morning in Rio (4:20)
  9. Y Vamos La (4:18)

met Juanes

10. Catavento E Girassol (3:51)

met Gracinha Leporace

11. Acode (4:28)

met Vanessa da Mata

12. Agua de Beber (4:04)

met will.i.am

13. Les Eaux de Mars [Waters of March) (French Version] * (3:57)

met Zap Mama

14. E Vamos La * (4:19)
avatar van platedraaier
Dit sluit een beetje aan bij zijn vorige cd. Lekker zomers en veel bekende deuntjes..
Verder niet zoveel over te zeggen eigenlijk. Gewoon zomers. en 3*

Imagine.
Normaal vind ik die zomerse nummers wel leuk maar Funky Bahia is niet erg geslaagd naar mijn mening.

1,0
Helemaal niks. Veel te gekunsteld. Alleen "Waters of march" is lekker dansbaar.

avatar van DjERRO
Vond het in den beginne ook een beetje vlak, maar na een aantal draaibeurten blijfen heel veel deuntjes heerlijk hangen!
Dit moest natuurlijk in de lente/zomer uitgebracht worden, dat heb ik helaas niet in de hand.
Kan me verder ook nergens aan storen, goed geproduceert, niet te zwaar maar lekker luchtig met vrolijke klanken en er wordt zeer aangenaam gezongen.

Prima plaat, maar geeft het de tijd en niet tijden het stofzuigen maar als je bv. op het balkon/tuin zit.

ik pluk er 4 vruchten voor uit.

avatar van FunkStar
Ik ben een grote fan van Sergio Mendes maar wat hij nu doet vind ik erg jammer!

Nee geef mij dan maar de oude, originele hits van Sergio Mendes uit de jaren 60. Dat blijft na jaren nog steeds overeind..

Father McKenzie
op vakantie in Friesland ergens meegenomen, in de mening dat dit originele opnames waren met Brasil 66... niets was minder waar, het zijn gepimpte nieuwe opnames, met inmenging van hiphoppers en vreselijke opdringerige beats, het moest blijkbaar modern klinken, het verliest enorm aan kracht, het klinkt gekunsteld en LEEG, I f*ckin' hate it en ik treed Funk Star dus enorm bij, ach deze zat in een pakketje van 3 voor 20 € en de 2 andere waren tenminste wèl toppers... (Al Green en Alexander Curly).