The Kevin Costners - Come on In (2008)

Label: Excelsior

10. Everywhere
  11. Sad Replacement
  12. The Light
avatar van vigil
grappig dat de "grote" Kevin Costner deze groep heeft aangeklaagd. Verderer een aardig maar in mijn ogen niet bijster bijzonder plaatje.

avatar van thelion
Alleraardigst album dat lekker door kabbelt maar nergens echt bijzonder of opmerkelijk is....... maar des ondanks of mede daar door toch wel lekker wegluisterd.

avatar van T91
T91
Leuk plaatje van een band die het live ook aardig goed doet. Niet te moeilijke, catchy nummers. Ben benieuwd wat er van komt, of ze breken een beetje door, of je hoort er niks meer van.

Lack of Sun, Too Hard Won en Downfall zijn mijn persoonlijke favorieten.

Joy
de naam is iig behoorlijk afgezaagd

avatar van pinguin#13
Mooi understatement van een plaat.
Heel rustig gehouden waardoor de songs mooi tot hun recht komen en op zijn tijd toch wel blijven hangen. Als ze dan eens wat verder willen gaan ('No Steve Vai') klinkt het wat maniëristisch, een beetje Queenachtig en daar hou ik in dit geval niet zo veel van.
Gelukkig komt het maar sporadisch voor. Mooie muziek.