Black Pus - Black Pus 4: All Aboard the Magic Pus (2008)

1 stem

Label: Diarreah

1. Dreamon (2:07)
  2. Land of the Lost (3:12)
  3. My House Is a Mouse (4:16)
  4. Juggernaut (5:46)
  5. Kharma Burn (6:23)
  6. The Wise Toad (5:15)
  7. Pagan 4 President (9:43)
  8. Body on the Tide (6:13)
Hmm als je aan het toevoegen bent en het is een nieuw album, moet je wel even de release vermelden. Doe je dat niet, dan doet iemand anders dat voor je en komt zijn naam onder de credits. naja, dom he, volgende keer beter.

Black Pus is de band van Brian Chippendale, die ook de drummer en zanger is bij Noise Rock band Lightning Bolt.
Dit is al de 4e release onder die naam, maar er stond er blijkbaar nog geen 1 op Musimeter.
Dan deze als eerste maar dan. Black pus is niet wezenlijk veel anders dan Lightning Bolt. Nog steeds de karakteristieke drumfills (erg gaaf!) en supervervormde vocalen, die deze keer ook nog eens ge-Delayed zijn. Het verschil zit hem erin dat Brian hier ook nog Saxofoon speelt. Ook is de muziek gewoon gedrenkt in meer noise en effecten.
Hoe dit live te doen weet ik niet, Sax, drums en vocalen? :O Grote kans dus, dat dit meer alleen een studioproject is, maar vooralsnog klinkt het net zo goed als Lightning Bolt, misschien wel een slag beter nog.