Emma Shapplin - Carmine Meo (1997)

Frankrijk
Label: Pendragon

1. De L'Abime Au Rivage ... (1:09)
  2. Spente le Stelle (4:27)
  3. Vedi, Maria ... (5:04)
  4. Carmine Meo (4:17)
  5. Cuor Senza Sangue (4:03)
  6. Favola Breve (4:31)
  7. Reprendo Mai Piu ... (3:44)
  8. Une Ombre Dans le Ciel (0:58)
  9. Lucifero, Quel Giorno ... (3:32)
  10. Ira Di Dio (4:36)
  11. Miserere, Venere ... (3:54)
  12. A La Frontiere du Reve (1:17)
neo
Maakte voor het eerst kennis met Shaplin door haar samenwerking met Graeme Revell voor Red Planet. Ik was meteen verkocht. Carmine Meo heb ik nog te weinig geluisterd helaas. 4 sterren

Niet echt slecht, maar boeide me toch ook weer niet lang genoeg (zoals in hetzelfde genre een Sarah Brightman en Josh Groban dat wel doen).
Toch wel 3 sterren.

-Sarah Brightman ken ik weer van Jesus
-Josh Groban ken ik van oa. AI
-Op AI zingt hij een duet met Lara Fabian die ik dan ook weer ken van oa. Final Fantasy

avatar van starbright boy
1,5
Ik hou totaal niet van dit soort popklassiekerige dingen. Niet aan mij besteed.

avatar van T.O.
Ik vind het ook vreselijk.

Reprendo Mai Piu is prachtig... De rest valt ook heel goed mee. 3.5*
Het is ind wel een soort van muziek dat je ofwel erg mooi vindt ofwel nogal lelijk vindt.

avatar van postman
Tot mijn verbazing was emma shapplin reeds toegevoegd.
Prachtige klassieke geschoolde stem waarvan je inderdaad moet houden.
Als ik de eerste nummers beluister dan denk ik 5 sterren zo mooi , maarhet gekke met deze muziek is dat ik halverwege de cd denk., nu heb ik wel weer genoeg gehoord.
vandaar de 3,5 ster

avatar van divart
Voor de liefhebbers van tussen kunst en kitsch. Mooie stem, dat wel.

neo
Etterna raakt mij eigenlijk meer raken en is minder kitscherig. Dat komt vooral doordat het klassieker werd en minder popachtig.

avatar van Jan Wessels
Deze meegenomen uit de kringloop om eens te proberen. Valt mij niet echt mee om het zacht uit te drukken. Muziek heeft een hoog kitsch-gehalte en ik vind haar stem juist helemaal niet zo geweldig. Sommige noten hangt ze er nét naast lijkt het wel.
Nope, gaat terug naar de kringloop. Geef geen stem.