Add N to (X) - Avant Hard (1999)

Electronic / Avant-Garde
Label: Mute

1. Barry 7's Contraption (4:09)
  2. Robot New York (4:11)
  3. Skills (3:51)
  4. Steve's Going to Teach Himself Who's Boss (3:05)
  5. Fyuz (4:32)
  6. Buckminister Fuller (3:36)
  7. Revenge of the Black Regent (6:12)
  8. Metal Fingers in My Body (5:13)
  9. Ann's Everyday Equation (4:07)
  10. Oh Yeah, Oh No (7:00)
  11. Machine Is Bored with Love (10:24)
titan (crew)
Ik heb een zwak voor oude analoge synthesizers, dus aan Add N to (X) beleef ik veel plezier. De liedjes zijn origineel en lekker maf. 4,5*

Electro_
Rock / Avant-Garde.. Eigenlijk zou er ook nog Electronic bij moeten staan.

titan (crew)
Rock lijkt me sowieso niet passend. Als tweede genre twijfel ik tussen pop en electronic, ik zou toch voor het laatste gaan. Doe anders een correctievoorstel .

Doe ik.

Electro_
Heb het al veranderd zoals je ziet, titan.

titan (crew)
Ik zie het, heb gelijk ook even de andere albums van Add N to (X) aan laten passen.

Goed.

Niet hun beste plaat maar wel met een aantal geweldige nummers. In tegenstelling tot titan heb ik een schurfthekel aan synthesizers, maar dan doen de meesten er ook heel veel verschrikkelijker dingen mee dan Add N to X.