Damian Lazarus - Bugged Out! Presents Suck My Deck (2005)

Dance / Electronic
Label: Resist

1. Break 3000 - Flash 1 (4:59)
  2. System 7 - Planet 7 [James Holden Remix] (3:50)
  3. Thomas Dolby - One of Our Submarines [Ricardo Villalobos Remix] (5:41)
  4. Pier Bucci - Polaris (3:29)
  5. Switch - Get Downz [Max Fresh Remix] (3:17)
  6. Phonique - 99 & a Half [I Cube Rmx] (4:56)

met Alexander East

7. Issakidis - Into Your Life [Midnight Mike Remix] (5:04)
  8. Freaks - Tweekness [Extended Disco 12"] (4:26)
  9. Rayon - The Panther (6:19)
  10. Trentemoller - Physical Fraction (4:30)
  11. Matt Tolfrey - The Horn (4:01)

met Craig Sylvester

12. Audio Peru - Viviendas Paraiso (3:31)
  13. Alter Ego - Beat the Bush [Ewan Pearson Remix] (4:51)
  14. James Holden - Lump (Exclusive Track) (2:40)
  15. Ann Soetaert - Love 303 (3:56)
  16. M83 - Don't Save Us from the Flames [Superpitcher Remix] (8:23)
avatar van Mikser
Naar mijn idee is dit één van de beste mixalbums die bestaan; bij herhaling interessant, onverwacht, afwisselend, met enige mate experimenteel.

Het gebeurt me zelden dat een mixalbum blijft boeien, dat je wordt meegenomen in een sfeer en onderweg van sfeer wisselt, alsof je rondloopt in een club met meerdere zalen waar op hetzelfde moment onvergetelijke parties aan de gang zijn. Goed, dat zijn veel superlatieven, maar de labelbaas van Crosstown Rebels betreedt paden waar je als luisteraar én danceliefhebber van smult. Geen moeilijk gedoe om het moeilijke gedoe, maar ook zeker geen Ibizakrakers.