Alice Cooper - Super Hits (1999)

Label: Epic

1. Poison (4:31)
  2. Lost in America (3:53)
  3. Hey Stoopid (4:34)
  4. Why Trust You (3:12)
  5. Love's a Loaded Gun (4:12)
  6. You're My Temptation (5:10)
  7. Trash (4:02)
  8. Stolen Prayer (5:37)
  9. Sideshow (6:39)
  10. Might as Well Be on Mars (7:08)
Father McKenzie
Voor mij ligt de muzikaal interessante periode van Cooper lang hiervoor; Platen als School's Out en Million Dollar Babies, en de hits uit die periode; Hello Hurray, No More Mr. Nice Guy, Elected, School's Out.
Deze kelk hier laat ik aan me voorbijgaan; Poison, Trash, Hey Stoopid vind ik vreselijk slecht. Voor mij hoeft Cooper uit deze periode helemaal niet, merci beacucoup.

avatar van vigil
Ik vind Poison zelf altijd wel een goed nummer maar verder is dit een verzamelaar van niks.

Pieter Paal
Trash!!!

avatar van Von Helsing
Flut verzamelaar van Cooper, een aantal songs van Trash, Hey Stoopid en The Last Temptation op een cd gekwakt.

Jack in the Box
Ik ben alleen bekend met Alice Cooper's Warner Bros.-werk, maar voor 'Poison' en 'Hey Stoopid' zou ik 'm zeker niet laten liggen.