All Stars (1997)

Alternatieve titel: De Mooiste Nederlandse Ballads

Label: PolyGram

1. Hero - Toen Ik Je Zag (3:22)
  2. Stef Bos - Is Dit Nu Later (3:33)
  3. Clouseau - Samen (3:39)
  4. De Kast - Raak (4:34)
  5. Van Dik Hout - Stil In Mij (4:06)
  6. Tröckener Kecks - Paradijs (4:23)
  7. Spiros - Denk Ook Aan Mij (4:06)
  8. Het Goede Doel - Alles Geprobeerd (6:28)
  9. Guus Meeuwis & Vagant - Zo Ver Weg (3:34)
  10. The Scene - Slapen, Dromen, Zweten (3:12)
  11. Arnhemsgewijs - Ik Mis jou (3:45)
  12. Nasty - Een Moment Zonder Jou (4:08)
  13. Rob de Nijs - De Tijd Staat Stil (4:33)
  14. B.E.D. - 1000 Jaar (4:00)
  15. Acda en de Munnik - Als Het Vuur Gedoofd Is (3:55)
  16. Frank Boeijen - Ze Geeft Om Mij (4:11)
  17. Cindy Oudshoorn - Soms Als Ik Je Zie (4:17)
  18. Van Dik Hout en Herman Brood - Pijn (3:04)
  19. Bert Heerink - Doe Wat Je Wil (4:13)
avatar van Deren Bliksem
Vandaag is de dag dat iedereen plots Toen Ik Jou Zag een mooi nummer vindt en het waarschijnlijk niet lang zal duren eer de single opnieuw op nummer 1 komt in de Top-40.

Emotie van de dag regeert.

avatar van Rockfan
Deren Bliksem schreef:
Vandaag is de dag dat iedereen plots Toen Ik Jou Zag een mooi nummer vindt .

Nou ik niet hoor

avatar van Deren Bliksem
Ik zie het aan je top-10.

JSF-815
Heb het altijd een mooi nummer gevonden. Het bijzondere voor mij aan dat nummer is dat hij niet eens echt zuiver zingt, het is op het randje en soms erover, maar toch maakte dat niet uit. Omdat het nummer ECHT overkwam. Je kan een nummer zingen en het gevoel niet overbrengen, hij bracht het gevoel wel over.

Het is nederlandstalig en dat is hier toch al niet populair (ook bij mij niet) en het is niet de beste zanger, en toch is het mooi. Na het zien van filmpjes over Antonie vandaag paste dat nummer ook perfect bij hem. Misschien wel vanwege die reden dat hij het zo goed overbrengt, hij meende wat hij zong, het had autobiografisch kunnen zijn.

avatar van Nicolage Rico
Vreemd bij elkaar geraapt zooitje dit, waarvan een boel nummers niet in de film voorkomen.