Wavves - Wavvves (2009)

Label: De Stijl

1. Rainbow Everywhere (1:29)
  2. Beach Demon (3:31)
  3. To the Dregs (1:56)
  4. Sun Opens My Eyes (3:20)
  5. Gun in the Sun (2:33)
  6. So Bored (3:13)
  7. Goth Girls (3:13)
  8. No Hope Kids (2:13)
  9. Weed Demon (2:38)
  10. California Goths (2:21)
  11. Summer Goth (2:05)
  12. Beach Goth (3:51)
  13. Killr Punx, Scary Demons (1:45)
  14. Surf Goth (2:06)
  15. Friends Are Gone * (2:15)
  16. How Are You? * (2:47)
RedLightCityBoy
sydbarrett schreef:
Heel de sfeer die om dit album heen hangt is geweldig! Een sfeer van muziek maken in garages bij mooie huizen in californië, waar de zon altijd schijnt, waar je je skateboard overal naartoe pakt, wiet rookt, pizza's uit doos eet en een paar vreemde obsessies en passies er op nahoudt. Dan krijg je dit ietwat weirde noisepop album. Nathan heeft ook zeer goed geluisterd naar Guided By Voices.

Ach ik hou er wel van eigenlijk.

Mooi beschreven man!

elrayo
Een 3-tal leuke nummers (So Bored, No Hope Kids en To the Dregs), maar verder weinig opzienbarend. Nathan schenkt veel aandacht aan de productie, terwijl hij zich beter bezig kan houden met het schrijven van (echt) goede nummers.

JustaRascal
Ik moest hier heel erg aan wennen maar nu vind ik het grootste deel van de plaat echt lekker. Ze optreden in Ekko was ook wel tof afgelopen week, moest wel lachen om wat hij op me plaat had geschreven, "praise satan, kill your parents".

avatar van Osiris Apis
Voor de liefhebbers € 3,99 bij Cdwow.. Helaas ben ik geen liefhebber van deze groep.

avatar van HazeyJane
elrayo schreef:

Veel aandacht aan productie? Naar eigen zeggen zou hij deze plaat gewoon in de garage bij z'n ouders hebben opgenomen op enkele dagen, zonder veel nadenken.