En Vogue - Soul Flower (2004)

1 stem

3. Ooh Boy (3:34)
  4. All You See (3:39)
  5. Dissed Him (4:30)
  6. Ooh La La (3:39)
  7. I Do Love You (Piece of My Love) (4:15)
  8. Stop (2:53)
  9. Heaven (4:02)
  10. Everyday (4:18)
  11. Nearly Lost (3:14)
  12. Million Different Ways (3:31)
  13. Careful (3:04)
  14. How Do I Get Over (4:07)
  15. New Day Callin' (4:10)
Niks over gehoord. Vreemd.

avatar van Olivia
Het is ook niet uitgebracht in Europa en volgens mij in de VS ook maar een matig succesje. Het was blijkbaar niet de moeite waard om dit album ook in Europa uit te brengen. Aan promotie schijnt door de fans in de VS nog wel het een en ander gedaan te worden, maar hier doen ze er niets aan. Of dat nou aan hunzelf(de dames worden ook al wat ouder, misschien zijn hun interesses verschoven) ligt of aan hun managment, dat weet ik, maar het is wel enorm zonde.
Ik heb 2 liedjes van gehoord van Soulflower, en de rest alleen maar soundclips. Die 2 liedjes(Ooh Boy en Losin' My Mind) die ik heb gehoord waren wel leuk(beetje seventies), maar haalden absoluut geen Funky Divas of EV3 kwaliteit.