David Lindley - Mr. Dave (1985)

Label: WEA

1. Pretty Girls Rules the World (3:26)
  2. Truly Do (3:52)
  3. Look Bad Feel Better (3:22)
  4. Hearts on Fire (3:58)
  5. Walk to the Sun (4:02)
  6. Hands Like a Man (3:51)
  7. Follow Your Heart (3:02)
  8. Hurt So Bad (4:56)
  9. Alien Invasion (3:42)
  10. Starting All over Again (4:11)
avatar van Droombolus
Zwaar overgeproduceerd ( met syn-drums ! ) en plat gecomprimeerd werkje waarop David's gebruikelijke humor maar net overeind blijft en bovendien zijn exquise gitaarspel kwa geluid in heel zwaar weer terecht komt doordat alle effekten die de producer als kommersjeel verantwoord beschouwde er op losgelaten zijn. Producer Danny Kortchmar heeft echt helemaal niets begrepen van de essentie van Lindley en deze plaat werd terecht dan ook niet in de US uitgebracht...........

Wat een ruk plaat, is net Huey Lewis & the News, wat een bagger en dat voor zo'n begenadigd gitarist.
vandaag opgepikt in de kringloop dus ik denk, mooi! Deze gaat er meteen weer uit

avatar van spinout
Iets uit de jaren 80 aanschaffen houdt altijd een risico in