Gorilla Zoe - Don't Feed Da Animals (2009)

Label: Bad Boy South

1. Untamed Gorilla (3:29)

met JC

13. So Sick (4:13)
  14. Echo (3:58)
avatar van SvV
SvV
Wat ik er tot nu toe van heb gehoord was erg goed. Hoop dat ik deze in de Fame kan vinden komende maand.

avatar van thomzi50
Heel, heel triest dit.

avatar van SvV
SvV
2de toppertje voor mij dit jaar. Na Slim Thug - Boss of all Bosses ook dit een goed album. Wel iets anders dan zijn vorige album, hij zingt veel meer op dit album maar dit gaat hem eigenlijk best goed af.

Nummers als Echo, Man I en So Sick vind ik zeker geslaagd. Natuurlijk zijn er ook nummers in de lijn van 'Hood Nigga' zoals bijvoorbeeld Hood Clap en What It Is. What It Is vind ik trouwens het beste nummer op dit album.

Anders dan verwacht toen ik hoorde van een nieuw Gorilla Zoe album maar zeker geslaagd. 4*

avatar van Silky & Smooth
Eigenlijk best wel chill Dirty South-album. Vooral de laatste twee tracks zijn erg lekker!

avatar van Silky & Smooth
De Echo blijft er blijft echt in mijn hoofd zitten!

avatar van V.B.
Dit durf ik amper hiphop te noemen

avatar van Silky & Smooth
Nee, het lijkt er meer op dat hij gewoon doet waar hij zin in heeft. Ik vind het wel leuk op deze manier.

avatar van pascal83
Na het luisteren van Echo wil ik echt nooit meer iets van deze man horen.

avatar van Junkie XXL
Na dat ik het nummer Echo gehoord had, werd ik toch wel nieuwsgierig naar dit album. Uiteindelijk heb ik hem nu net geluisterd en het is wel een leuk album om een keer geluisterd te hebben. Echo is toch wel het hoogtepunt van de plaat. een 3