Coldplay - LeftRightLeftRightLeft (2009)

Alternatieve titel: Left Right Left Right Left

Label: Parlophone

1. Glass of Water (4:43)
  2. 42 (4:52)
  3. Clocks (4:40)
  4. Strawberry Swing (4:16)
  5. The Hardest Part / Postcards from Far Away (4:15)
  6. Viva La Vida (5:24)
  7. Death Will Never Conquer (1:39)
  8. Fix You (5:39)
  9. Death and All His Friends (4:22)
avatar van Brunniepoo
The_CrY schreef:
Zelf heb ik (nog!) geen concert van Coldplay mogen meemaken, maar volgens mij is het een hele beleving.

Mwah, niet als ze in het Goffertpark staan. Het was bijna zielig om te zien hoeveel moeite Chris Martin moest doen om contact met het publiek te maken. In een kleinere (overdekte) setting komen ze waarschijnlijk veel beter tot hun recht, maar dat zal wel niet zo snel meer gebeuren.

Dit schijfje is een leuk extra'tje maar ook niet veel meer dan dat.

avatar van Booyo
Leuk extra'tje dit live album, maar vind het eerlijk gezegd niet heel veel toevoegen. Ze spelen het weinig vernieuwend ten opzichte van de studio versies.

avatar van KKOPPI
Heeft did album echt een label? het is toch in eigen beheer zou je verwachten.

Sectumsempra
"Fix You" werd gedraaid op de begrafenis van een persoon die bijzonder was voor mij. Vandaar dat ik die heb aangemerkt als favoriet nummer.

avatar van yKriistian

Omdat dit zeer slaapverwekkend is, en mede omdat ze beter kunnen.

avatar van TEQUILA SUNRISE
Prima live plaat die de herinneringen aan het goffert park concert wel levendig houden en natuurlijk fijn om het album gratis in je handen gedrukt te krijgen.
Hoewel de live vertolkingen weinig afwijken van het origineel is het nummer Viva La Vida bij uitstek geschikt om de sfeer er tijdens een optreden in te krijgen.

Wat een album om gratis weg te geven! Al was het maar voor de zangkwaliteiten van "Mister William Champion" of het beroerende The Hardest Part. Het duet tussen Martin en Champion geeft je kippenvel tot en met!