Tragedy Khadafi & Trez - Lethal Weapon (2009)

1 stem

Label: 16 Chapel

1. Rise of the Machines (Intro) (3:52)
  2. True Story (3:58)
  3. Hell Fire (3:35)
  4. Wishing on a Star (3:31)
  5. Pleasure to Know 'Em (3:06)
  6. Wild Side (3:43)

met Willie Stubz

7. Crossbreed (4:21)
  8. How We Do (2:51)

met Big Noyd

9. Alright (3:48)

met V-12

10. Move Like This (3:51)

11. Fahrenheit (4:00)

met Infamous Mobb en Lotto

12. Learn to Hate (3:26)
  13. Back in the Street (4:01)

met Littles

14. Pledge Allegiance (4:13)

met B.A.M.

15. Move Like This [Remix] (3:55)

avatar van JLjuju
Trez?
Mmm... ik ben benieuwd of Tragedy nog wat is..

Harco
In 2007 nog wel, in ieder geval. Trez ken ik echt niet, voor zover ik weet.

avatar van thomzi50
Wat een suffe plaat dit weer; ik heb al tijden geen interessant hiphopwerkje meer gehoord.

avatar van MJ_DA_MAN
thomzi50 schreef:
Wat een suffe plaat dit weer.
Voor 50% geef ik je gelijk. Als eerste je ongelijk: de beats. Deze zijn in vele gevallen gewoon top hier en af en toe zelfs geweldig (Wishing On A Star!). Ric Rude produceert hier bijna alles en hij levert gewoon goed werk af. Maar helaas, Khadafi klinkt hier ongeïnspireerd en zijn maat Trez (wie dat verder ook mag zijn) klinkt ook alles behalve bijzonder. Qua raps is dit dus maar een duf zooitje en ook de gasten redden dit niet. Ook matig afgemixt en omsamenhangend. Met (o.a.) goede MC's (of meer geïnspireerde) was dit een van de betere werkjes van dit jaar geworden, nu kan ik niet meer dan 3* geven. Maar big up naar een aantal producties op deze plaat .