Mouth & MacNeal - The Singles (1995)

Label: BR

1. Hey You Love (3:39)
  2. How Do You Do? (4:08)
  3. Hello-a (4:03)
  4. You-kou-la-le-loupi (3:55)
  5. Bat-te-ring-ram (3:22)
  6. Minnie Minnie (3:49)
  7. Do You Wanna Do It? (4:00)
  8. Ik Zie een Ster (2:59)
  9. Ah L'amore (3:20)
  10. Uncle (3:47)
  11. What a Beautiful Day (3:35)
  12. Nothing Else to Do (3:16)
  13. When You're Gone (4:30)
  14. Terug Naar de Kust (4:31)
  15. Life Is Going On (3:54)
  16. Love Was in Your Eyes (4:26)
  17. Fools Together (3:01)
  18. You and I (2:52)
  19. Amsterdam (2:33)
  20. When Your Lady Says Goodbye (3:58)
  21. You Are My Hope (3:41)
avatar van musician
Maggie MacNeal heeft weinig aan kracht ingeboet, na haar 'scheiding' van Big Mouth. Daarentegen viel Big Mouth in een andere samenstelling, met Little Eve, een beetje door de mand.

Sterker nog, ik geloof oprecht dat Maggie MacNeal serieus werk heeft willen maken van een opbeurende carriére, getuige When you're gone, Terug naar de kust en Fools together.

Maar zij was daarin zoekende naar een eigen stijl, kreeg sterk afwisselend werk aangeboden (ze schreef natuurlijk niet zelf de composities) en uiteindelijk geraakte zij uit de mode, werd vergeten en aan nieuwe albums werd geen aandacht besteed.

Dat gezegd hebbende, heeft zij aan de andere kant, in het minder serieuze genre, met Mouth een paar sterke nummers gemaakt. How do you do ligt natuurlijk voor de hand om te kiezen (wie kent het niet) en ook Hello-a mag in dat rijtje niet ontbreken. You kou la le lou pi kies ik dan nog vóór Ik zie een ster.