James "Jack Rabbit" Martin - There Are Dreams and There Is Escape (1988)

Dance
Label: Yoton

1. Rabbit Trax I (The Next Generation) (6:00)
  2. Why (6:30)
  3. Rabbit Trax II (The Next Generation After) (5:20)
  4. Only Wanted to Be (5:35)
avatar van trebremmit
Als je deze nog wilt kopen moet je er ongeveer 400 euro voor betalen, waarschijnlijk zijn er maar weinig van gedrukt. Jammer, want deze had ik nog wel willen hebben, vooral de acid tracks Rabbit I en II zijn erg goed!

avatar van trebremmit
Een mooi stuk uit 2013 over deze EP en de man James Martin, die in 1990 is overleden.

There Are Dreams and There Is Escape: The Legend of James Jack Rabbit Martin | 5 Magazine - 5mag.net

Check ook de acid mix van Only Wanted to Be!

avatar van T.O.
Wel apart om zo'n softe 'why can't we all get along' track te horen tussen twee venijnige acidplaten. Laatste plaat heeft ook een fijn sfeertje. Productiekwaliteit is niet overal even indrukwekkend.