Peter Gabriel - Secret World Live (1994)

Label: Real World

1. Come Talk to Me (6:13)
  2. Steam (7:43)
  3. Across the River (5:57)
  4. Slow Marimbas (1:46)
  5. Shaking the Tree (9:18)
  6. Red Rain (6:15)
  7. Blood of Eden (6:57)
  8. Kiss That Frog (5:57)
  9. Washing of the Water (4:07)
  10. Solsbury Hill (4:44)
  11. Digging in the Dirt (7:36)
  12. Sledgehammer (4:59)
  13. Secret World (9:11)
  14. Don't Give Up (7:35)
  15. In Your Eyes (11:34)
avatar van Leptop
I don't care.

avatar van bikkel2
De dvd is absoluut een meerwaarde.
Prachtig.

avatar van Alicia
Ook hier op dvd. Het album staat al weer een paar jaartjes in de kast, samen met nog twee andere dvd's van Gabriel. Zal 'm binnenkort weer eens aanzwengelen! Geweldig concert inderdaad!

avatar van Rumour
Dat begin van Steam is moooi!

avatar van ProGNerD
Gisteravond gekeken samen met de vrouw en die trok het tot het eind wat een zeldzaamheid is met mijn gebruikelijke muzieksmaak... Geweldige registratie in zowel beeld als geluid op Bluray als je bedenkt wanneer dit is opgenomen

Live in Athens is ook een topper ( als extra live cd bij de de luxe uitvoering van So)

avatar van Leptop
Rumour schreef:
Dat begin van Steam is moooi!

Precies! Zit weer steamed op de bank te genieten van deze registratie .

Je wordt helemaal meegenomen in dit geweldige concert met ongekende spelvreugde.

avatar van Queebus
Geweldige live document van PG. Heb deze niet op DVD maar de beelden verzin ik er wel bij.

Complimenten voor een geweldige band die mee doet, in het bijzonder Tony Levin op bas en stick. Zangeres Paula Cole is ook .

avatar van jp
jp
Ontdek deze net op Amazon Prima.

avatar van TEQUILA SUNRISE
Geweldige live plaat van een bevlogen artiest.
Heb de DVD al jaren in de kast staan en kwam tot mijn stomme verbazing de CD in puike conditie op een rommelmarkt tegen voor € 1,00
Bizar om een fantastisch album als dit voor die prijs te koop te zetten!
Direct meegenomen en weer diverse malen beluisterd, vooral de Afrikaanse invloeden maken het optreden bijzonder.
Tevens heeft Peter een ijzersterke begeleidingsband.
Prachtig document.