Yeasayer - Odd Blood (2010)

Label: Secretly Canadian

1. The Children (3:12)
  2. Ambling Alp (4:00)
  3. Madder Red (4:26)
  4. I Remember (5:44)
  5. O.N.E. (4:51)
  6. Love Me Girl (5:00)
  7. Rome (3:48)
  8. Strange Reunions (2:35)
  9. Mondegreen (4:37)
  10. Grizelda (2:40)
  11. Ambling Alp [Memory Tapes Remix] * (3:52)
  12. Ambling Alp [DJ /rupture & Brent Arnold Remix] * (4:01)
  13. O.N.E. [XXXChange Remix] * (4:44)
  14. O.N.E. [Demo] * (5:55)
  15. Madder Red [The Golden Filter Remix] * (7:33)
  16. Madder Red [Henning Fürst Remix] * (4:45)
  17. Wait for the Summer [2 Meter Session Live in Den Haag ] * (5:31)
  18. Tightrope [2 Meter Session Live in Den Haag ] * (3:56)
  19. No Need to Worry [2 Meter Session Live in Den Haag] * (5:17)
  20. 2080 [2 Meter Session Live in Den Haag] * (5:32)
avatar van Hedser
Ik vind het jammer dat Strange Reunions en Grizelda hier zo ondergewaardeerd worden. Dat zijn twee prachtige nummers!

avatar van Arrie
Grizelda vind ik ook erg mooi, ja, maar Strange Reunions vind ik het minste nummer van het album.

avatar van Monsieurjelle
Toch sterker dan All Hour Cymbals dit rare bloedje. Waar ik AHC slechter vond worden naarmate ik hem meer luisterde heb ik het hier andersom.

avatar van Dorstlesser
Alles is goed op deze plaat.

avatar van NERD
O.N.E. blijft toch een uniek nummer. De rest van het album is ook erg lekker, met slechts 2 a 3 mindere nummers.

avatar van Mathough
2 t/m 5 is erg goed, daarna wordt het beduidend minder. Alsnog een geslaagd plaatje van een toffe groep.

Ook meteen hier dan maar de verdiende 5 ***** uitdelen: wat mij betreft even goed als het debuut maar voor het grote publiek natuurlijk met afstand de betere plaat.

Ik droom wel eens van hersenloze voetbalsupporters die Madder Red onder de knie krijgen, wat een geluid zou dat geven!