Reflection Eternal - The Re:Union (2010)

Label: Showoff

6. Wishing on a Black Star
  7. Just Begun

met Jay Electronica, J. Cole en Mos Def

8. Come Around

met Termanology en Royce da 5'9"

9. Internet Connection

29. Hang Ups
  30. Outro
avatar van fabblwaps
Zo, hij staat erop.

Een erg fijn zoethoudertje tot de nieuwe CD komt.
Er staan allerlei unreleased dingen op, wat nieuwe nummers en een mooie verzameling oude nummers van Reflection Eternal, Talib Kweli en Hi-Tek. Als je een van de mensen bent die niet kan wachten op Revolutions Per Minute dan is dit zeker goed om de tijd te doden tot het zo ver is. Zelf was ik niet echt enthousiast over een nieuw RE album omdat ik (als een van de weinigen) Train of Thought niet zo kan waarderen, maar door deze mixtape heb ik er toch wel trek in gekregen.

Mijn favo tracks zijn: Just Begun, Come Around, In This World, Get By [Remix], Respiration en Wishing on a Black Star. Sowieso staan er bijna alleen goede nummers op deze CD, alleen Let It Go staat me erg tegen, Internet Connection vind ik ook niet geweldig, maar stoor ik me zeker niet aan.

De nummers In This World, Back Again en Just Begun komen volgens mij op het nieuwe album en die klinken allemaal erg fijn.

avatar van MAS
MAS
Is dit een soort losttapes album of een mixtape?

avatar van fabblwaps
Een mixtape, maar wel met wat unreleased dingen net zoals op Lost Tapes.
Volgens mij staan er ook wat nieuwe nummers op die het album niet gehaald hebben en een paar tracks van het nieuwe album.
En dan zijn er ook nog een aantal reeds uitgebrachte nummers waar Kweli en/of Hi-Tek deel van uitmaken, deze beginnen na Can We Go Back.
In elk geval is het hier gratis legaal te downloaden en zeer de moeite waard.

Jammer trouwens van Mos Def op Just Begun, hij stelt me alweer teleur.