Trust - Savage (1982)

Frankrijk
Rock / Metal
Label: CBS

1. The Big Illusion (5:45)
  2. The Savage (3:53)
  7. Work Or die (4:08)
  8. The Crusades (3:14)
  9. Your Final Gig (5:11)
avatar van Rockfan
Het schijnt dat Nicko McBrain van Iron Maiden ierop heeft gedrumd?

Wie weet hier het fijne van?

avatar van Edwynn
Ja, McBrain drumt hierop. Het is de Engelse versie van het album Marche Ou Crève. Het grappige is dat op opvolger Idéal Clive Burr weer achter de trommels zit.

avatar van Rockfan
Deze hoort natuurlijk in het Frans

avatar van jailhouserocker1
Ik zoek deze al jaren op CD in deze Engelse versie. Wie kan mij hier aan helpen??

avatar van jailhouserocker1
Heb hem eindelijk in de Engelse versie gevonden op CD. Yeah!!!!!!! (en ben het dus niet eens met Rockfan) Voor mij is dit jeugdsentiment, heb hem vroeger grijs gedraaid. Zal voorlopig mijn cdspeler niet verlaten. Heerlijke hardrock met het geweldige franse accent van de zanger. Hoogtepunt is voor mij "Your final gig" over Bon Scott, waar het respect van af druipt. Elke keer weer kippevel als ik dit nummer hoor. TOPPER!!

[quote]jailhouserocker1 schreef:
(en ben het dus niet eens met Rockfan) /quote]

Dat mag natuurlijk maar ik vind die Franse taal juist het onderscheid maken

avatar van Kronos
Dat mag natuurlijk, maar daarom hoort deze nog niet in het Frans. Het mag ook in het Engels.

Heerlijk album.

avatar van tzsiemens
Krijg zin om de barricades te beklauteren telkens wanneer ik hun muziek hoor.
Knap hoe ze rock met punk combineren.
Viva Le revolution.