Ben Klock - Berghain 04 (2010)

Duitsland
Dance
Label: Ostgut

1. 154 - Apricot (1:25)
  2. DVS1 - Pressure (4:30)
  3. Junior Boys - Work [Marcel Dettmann Remix] (3:59)
  4. Martyn - Mini Luv (3:36)
  5. STL - Loop 4 (3:02)
  6. Levon Vincent - The Long Life (3:51)
  7. Jonas Kopp - Michigan Lake (3:19)
  8. Act - RoHd (3:01)
  9. Mikhail Breen - Veracity (2:38)
  10. DVS1 - Confused (4:32)
  11. Rolando - De Cago (3:10)
  12. Kevin Gorman - 7am Stepper (2:29)
  13. Ben Klock - Compression Session 1 (3:33)
  14. Roman Lindau - Keppra (4:14)
  15. Tyree - Nuthin Wrong (4:39)
  16. Brendon Moeller - Dirt [Ben Klock Edit] (3:55)
  17. James Ruskin - Graphic (2:28)
  18. Ben Klock - Elfin Flight (6:35)
  19. Rolando - Junie (5:34)
avatar van Leonard91
Beste mixplaat die ik gehoord heb sinds Balance 014 van Joris Voorn. Vanaf de eerste seconde wordt ik meegezogen door de muziek om pas na het prachtige Junie weer rustig bij te kunnen komen. De mensen van Ostgut Ton zijn zo te zien niet zo geliefd op MuMe als elders, onterecht!

avatar van vlsander
Geloof me, ik aanbid Ostgut Ton .

avatar van sander.
Sublieme mix, wat een heerlijke sfeer van begin tot eind. Ook is Compression Session 1 een prachtige plaat van Klock zelf.

avatar van vlsander
De EP van compression sessions is pas uit. Staan nog twee andere pareltjes op. Mix is inderdaad super! Ik kan de Ostgut fans ook ten zeerste de compilatie Funf aanbevelen. De track Wolf van Ben Klock is bijvoorbeeld van een heel hoog niveau.

avatar van Gyzzz
Mooie plaat ja! Bevalt me nog wel een stuk beter dan de Berghain editie van Dettmann.