Nelly Furtado - Mi Plan Remixes (2010)

Canada
Pop / Dance
Label: Universal

1. Fuerte [Original English Version] (2:50)
  2. Manos Al Aire [Robbie Rivera Radio Mix] (3:32)
  3. Más [Urban Remix] (3:49)
  4. Bajo Otra Luz [Humby Remix] (3:51)
  5. Fuerte [Twisted Dee Club Mix] (8:37)
  6. Manos Al Aire [Juan Magan Remix] (4:23)
  7. Más [Rebirth Demolition Crew Mix] (6:25)
  8. Bajo Otra Luz [Dancehall Yogi Remix] (3:44)
  9. Fuerte [Humy Urban Club Mix] (3:35)
  10. Manos Al Aire [Tiësto Remix] (7:33)
  11. Bajo Otra Luz [Rebirth Demolition Mix] (3:26)
  12. Fuerte [Cajjmere Wray Hot Sweat Mix] (8:05)
avatar van Darkzone
Zitten wel wat leuke remixen tussen, maar had gewoon het orginele album track voor track van een goede remix voorzien, nu staat Fuerte er 4x op (al is de Humy Urban Club Mix wel een lekkere versie).

avatar van Mjuman
Wat een volkomen overbodige plaat - volgestampt met van die heerlijke Sjonnie en Anita-mixen die het goed doen in de Opel Manta of gepimpte Golf GTI (nog nieuw in 1998).

wat ooit leuk begon in 2000 (Whoa Nelly) is hopeloze stamp-pop/-pot geworden. Je zal maar 31 zijn en goed vinden dat je platenmaatschappij dit soort overbodige pulp uitgebrengt.

Wie wil je als artiest hiermee naar de kroon steken - Lady Gaga, Robyn - daar zit nog wat in. Dit is nix! Er is veel betere Spaanstalige pop dan dit.

Ik vind het gewoon goed. Het maakt mij niet uit wat ze uitbrengt, ik vind alles leuk van haar... Na een paar keer de hele plaat beluisterd te hebben vind ik die Humby mixen het leukst. Dat Tiesto gedoe vind ik maar niets

Ik kan niet wachten voor Lifestyle!!