Marco Borsato - Dromen Durven Delen (2010)

Alternatieve titel: 3 Dimensies

Label: Universal

1. Dichtbij (5:20)
  2. Als Rennen Geen Zin Meer Heeft (5:08)
  3. Zwart en Wit (3:54)
  4. Branden aan de Zon (4:22)
  5. Niemand Weet (3:42)
  6. Vrij (4:27)

met Lange Frans

7. Het Donker (2:50)
  8. Waterkant (3:48)
  9. Droom, Durf, Doe en Deel (3:46)
  10. Duizend Scherven (3:24)

met Laura Jansen

11. Kerstmis (3:17)
  12. Al Die Tijd (4:56)
  13. Schouder aan Schouder (3:56)

met Guus Meeuwis

Edwynn
Voor de mensen die Hugo Claus niet kennen is dus de rijmelarij van John Ewbank uiteraard the next best thing.

avatar van Emile93
Het album is na een aantal luisterbeurten in elk geval geen groeier! Jammer!

avatar van ThePrinceOfPop
1,5
Niemand Weet is het beste nummer, maar dit album teleursteld mij helemaal .
Dit album is niks naast de oude toppers van M.Borsato. Jammer.
Succes met een slecht album (is ook een manier ).

avatar van Maxmus
Ik heb zelden zo'n slecht nummer gehoord als kerstmis.
Elke keer dat het op de radio of tv komt lijkt het steeds slechter te worden.
Als je het mij vraagt is het gedaan met Marco hij heeft zijn beste tijd gehad.
Net als sommige top sporters moet je gewoon bij je zelf eens af vragen waarom je verder gaat als je je top punt al lang heb bereikt.
Ik zie dit meer als een plaat die hij heeft uitgebracht om geld binnen te krijgen, aangezien die ook opeens bij zo veel TV Shows opduikt.

Beetje jammer dit.

avatar van bloempje24
Ik baal er ook van dat Marco niet langer underground is. Maar ik zet nog ff lekker de oude kraker Se l'Amore op en natuurlijk zijn grootste hit: het is een nacht.

avatar van Lexcoaster
Dat Schouder Aan Schouder nummer is echt om van te huilen. Om de verkeerde reden weliswaar.

avatar van Rich_B
Pracht album!

Bada Bing!
Nou dan heeft Marco er in ieder geval één iemand blij mee gemaakt.

Sorry, maar wat een gezeik plaat! Melancholisch, droevig, weinig geïnspireerd, 13 in een 12, wat moet ik nog meer zeggen? Echt jammer! Teleurstellend album van song 1 tot 13! 2.5/5 voor de moeite, Marco!

avatar van Carfreak
Marco wordt minder

avatar van JohnWilliams
Waterkant is echt 100 % Marco, die vind ik echt niet slecht.

avatar van Madjack71
Zover je kunt spreken van inspiratie bij een album van Borsato, is dit denk ik het meest wat daar op lijkt. Na zijn financieel en emotioneel debacle, kwam hij er -misschien wel- sterker uit als dat hij erin was gestapt en wat levenslessen wijzer. Bij de teksten zal hij ws. ook wat meer betrokken zijn geweest dan ooit tevoren. Voor mij is dit van wat ik van hem ken, een van zijn betere albums en eentje die de kwaliteit van De Waarheid wel benadert.

Bericht in hoofdletters verwijderd.