Static-X - Beneath... Between... Beyond... (2004)

Label: Warner Bros.

1. Breathe (2:32)
  2. Deliver Me (2:37)
  3. Anything But This (4:04)
  4. S.O.M. (3:22)
  5. Down (3:15)
  6. Head (2:46)
  7. So Real (5:41)
  8. Crash (3:35)
  9. Push It [J.B. Death Trance Remix] (3:33)
  10. I'm with Stupid [Paul Barker Remix] (4:32)
  11. Burning Inside (4:14)

met Burton C. Bell

12. Behind the Wall of Sleep (3:32)
  13. Gimme Gimme Shock Treatment (2:03)
  14. I Am [Demo] (2:55)
  15. Love Dump [Demo] (4:28)
  16. Get to the Gone [Demo] (2:30)
  17. New Pain [Demo] (2:50)
  18. Otsegolectric [Demo] (2:53)
Ik ben een fan van Fear Factory dus ik vind het nummer Burning Inside GEWELDIG. Ook het nummer Down is erg goed. Verder nog een paar geweldige demos. Ook ken ik de Ramones (ouwe punkband) dus vind ik de cover Gimme Gimme Shock Treatment ook super. 5*

bennerd
Ik ben een zeer grote fan van Static-X, en ik was verschrikkelijk benieuwd naar hun albums.
Uiteindelijk koop ik mijn eerste album van hun, Machine.
Maar Machine is een dikke tegenvaller, er komen teveel zwakke nummers in voor. Ik was zwaar ontgoocheld, tot ik een album van een vriend mocht lenen, rarara, dit album.
En ik was meteen verkocht.
Dit album maakt alle fouten die Machine maakte goed, met als gevolg dat dit een verschrikkelijk goed album is en een zo goed als vaste waarde in mijn top 10 is, met vele geweldige songs als Anything But This, de geweldige samenwerking met Burton C. Bell "Burning Inside" en de al even geweldige Ramones-cover "Gimme Gimme Shock Treatment".
Dit is zeker een aanrader voor alle Static-X fans.

bro
ja , deze cd geeft inderdaad het beste van static-x( wat soms niet van andere Best Of's kan worden gezegt worden.) Is dit eigelijk wel een Best Of of gewoon een verzamelcd?
in ieder geval mooie cd die ook goede 'nieuwe' liedjes brengt (vb. gimme gimme shock treatment).
deze geef ik toch 4.5* , misschien binnenkort 5*

avatar van candlebox
Dit is een "left-over" cd. Bij mekaar geraapt materiaal dus.

bennerd
candlebox schreef:
Dit is een "left-over" cd. Bij mekaar geraapt materiaal dus.

Wel heeeeel goed materiaal

Mr.Bungle
Lekker album,burning inside is overigens ook een cover,van Ministry.