Method Man & Redman - How High (2001)

Alternatieve titel: The Soundtrack

Label: Def Jam

1. Intro (0:16)
  2. Part II (4:05)
  3. Round & Round [Remix] (3:51)

met Jonell

4. Cisco Kid (4:00)
  5. America's Most (3:35)
  6. Yes Sir, Dean Cain, Sir (Skit) (0:24)
  7. Let's Do It (4:35)
  8. We Don't Know How 2 Act (3:28)
  9. Who Wanna Rap (2:55)

met Street Life

10. Fine Line (2:33)

met Saukrates

11. N2gether (3:56)

met Limp Bizkit

12. Party Up (4:37)

met DMX

13. What's Your Fantasy (4:37)

met Ludacris

14. Da Rockwilder (2:17)
  15. I Love Nwa (Skit) (0:14)
  16. Bring da Pain (3:06)
  17. How 2 Roll a Blunt (3:22)
  18. All I Need [Razor Sharp Remix] (3:42)
  19. Big Dogs (3:29)
  20. How High (4:40)
avatar van thomzi50
Een tijdje was ik erg geïnteresseerd in rapsoundtracks, geen idee eigenlijk waarom. Dit is wel aardig, maar niks nieuws en iedere artiest bewaart toch het liefst zijn beste materiaal voor eigen platen. 3*

avatar van Niek
Inderdaad.. Toch is dit wel een van de lekkerste soundtrackcd die er is. N2Gether, What's Your Fantasy, Da Rockwilder, Bring da Pain, All I Need Rmx en vooral de titelsong How High zijn allen lekkere tracks. Film is trouwens ook zeer de moeite waard (mits je er wel het bijbehorende gras bij opsteekt...)

avatar van Reijersen
1,5
Saai, saai en nog eens saai. De enige nummers die nog boeien zijn: 3, 7, 11, 14 en 18 en 19 en 20 ook wel een beetje. C'est tout.

2,5 ster.

Daily Operator
Jammer dat Chinn CHeck er niet op staat die komt wel voor in de film

avatar van KILLERBEE99
Staan best leuke tracks op (Part II, Da Rockwilder, Bring da Pain, All I Need [Razor Sharp Remix] en Big Dogs)..

De rest is niet zo, maar gaat nog

avatar van ThingMan
Aardige soundtrack met een aantal lekkere nummers zoals Let's Do It en Round & Round Remix. De meeste nummers waren al bekend.