Eminem - Live from Comerica Park (2011)

Label: Shade 45

1. Won't Back Down & 3 AM (Intro)
  2. Square Dance / W.T.P. & Kill You

16. Love the Way You Lie

met Liz Rodrigues

17. Renegade

met Jay-Z

18. My Name Is / The Next Episode & Still D.R.E.

met Dr. Dre

19. Nuthin' But a "G" Thang & Detox (Skit)

met Dr. Dre

20. Crack a Bottle / The Real Slim Shady & Without Me
  21. Not Afraid
  22. Lose Yourself (Outro)
avatar van KILLERBEE99
Dit is het eerste project van 2011 dat ik gehoort heb

avatar van Hurrdurr
FDL is toch zo'n "lekker," die tracks online lekt? Dat dacht ik tenminste. Weet niet hoe officieel een release met FDL presents dan is. Vind ook de tracklist een beetje raar, met al die meerdere nummers op tracks.

avatar van MJ_DA_MAN
Nee, dat is FTD. Althans, dat is óók een ''lekker''. FDL ken ik iig niet als leakgroup.

avatar van Hurrdurr
Had het ff gegoolet om het te checken, en het is dus van FDL.

avatar van UmindC
Geluisterd, en ik ben niet bijster enthousiast. Het was natuurlijk een geweldig spektakel, maar de kwaliteit van deze mixtape is niet echt van heel hoog niveau. Met name de overgang in de tracks is nogal amateuristisch gedaan.
Toch wel leuk dat dit gereleased is, en van mij mag die van Jay-Z ook wel uitgebracht worden.

Hurrdurr schreef:
Had het ff gegoolet om het te checken, en het is dus van FDL.
Oh ja, stom, had ik moeten weten als GroupRip-groupie (leuk woord).

UmindC schreef:
Edit: Overigens een leuk feitje dat in die Detox skit Dre 'I'm Coming' roept, zei hij dat niet 5 jaar geleden ook al?:)

"Look out for Detox"
"We gonna make Dre do it!"
"One album and I'm done"
etc. etc.

avatar van GijsV
Door wie is het eigenlijk aan elkaar gemixt daarzo at Comerica park? Alch? En doet Travis Barker ook niet mee in een paar nummers? Vind het echt gaaf klinken:D

Hij klinkt gewoon ongelofelijk goed live, soms is het echt als op de cd, niet normaal. Hij gaat er nooit naast, hij gebruikt de agressie in zijn stem op de juiste momenten.. Prima 'mixtape/live album', zo mogen er nog komen. Zo zie je hoe goed hij is live..

avatar van UmindC
Eminem playbackt ook vaak.

UmindC schreef:
Eminem playbackt ook vaak.

Hoe weet jij dat nu man?
Hij is een van de beste hip hop/rap artiesten live.

avatar van MJ_DA_MAN
Het is een feit dat Em playbackt bij tijden.

Edit: oh, nu ik je top 10 gezien heb begrijp ik je reactie al wat beter.

Aaronvl schreef:
Hoe weet jij dat nu man?
Hij is een van de beste hip hop/rap artiesten live.

Het is algemeen bekend dat Eminem regelmatig playbackt tijdens optredens, 'man'.
En hij is bij lange na noet de beste live act in de hip-hop.

UmindC schreef:

En hij is bij lange na noet de beste live act in de hip-hop.

"En hij is bij lange na noet de beste live act in de hip-hop"

wat?.

avatar van UmindC
Hij is bij lange na noet de beste live act in de hip-hop !!!

avatar van He$$el_01
Geen idee waar 'Lange na noet' ligt maar daar was hij gewoon de beste live act blijkbaar.

avatar van GijsV
Als je al een beetje goed luistert hoor je dat Em grote delen van de show playbackt, dat is jammer, maarja, je kan niet verwachten dat hij anderhalf uur achter elkaar op zijn agressieve manier blijft rappen.

avatar van Hurrdurr
Is het ook daadwerkelijk playbacken? Ik dacht altijd dat er een reference track speelde tijdens zijn optreden, maar dat hij het meeste wel zelf rapt. Nouja, wat het ook is, echt 100% echt is het niet.

Vind hem nu ook niet zo overtuigend meer, maar "vroeger" met Proof vond ik Eminem zeker de moeite waard om naar te luisteren. Zeker in de Up In Smoke tour was het smullen.

avatar van UmindC
Klopt, maar het voordeel nu is weer dat hij met een live band optreed.

Hij rapt meestal over het nummer, wat dan voor zekerheid op achtergrond speelt.. maar meestal is het zeker en vast live.

Oké!

avatar van Gloeilamp
Kan hij zijn E's nou nog steeds niet goed schrijven?

avatar van Gloeilamp
Erg teleurgesteld dat ik Eminem niet meer heb kunnen zien op Pukkelpop, dit live-album vind ik nog steeds ergvet om naar te luisteren! 3,5*

avatar van Metalhead99
Als liefhebber van zijn wat oudere werk kwam ik er nog redelijk goed vanaf. Er komen nog best aardig wat oudere nummers voorbij op deze live CD, waardoor het voor mij in ieder geval wel de moeite van het luisteren waard was. Verder klinkt hij niet heel erg bijzonder live, maar goed genoeg voor 3*.

PriestMaiden
Is deze te koop?

avatar van Gloeilamp
Zou ik ook wel willen weten, heb het album nog nergens zien liggen...

avatar van LinkinPark90
Prachtig live-album van Eminem.
Hij brengt zijn grootste hits samen met gastartiesten.
Live rapt hij erg goed.
Ik heb een dubbele cd kunnen bemachtigen na wat zoeken op het internet.
De favorieten zoals Sing for the Moment, Cleaning Out My Closet en Not Afraid komen voorbij.
De show vorig jaar op Pukkelpop was ook geweldig.