Travis Barker - Give the Drummer Some (2011)

Rock / Hip-Hop
Label: Interscope

1. Can a Drummer Get Some (3:22)

met Lil' Wayne, Rick Ross, Swizz Beatz en Game

4. Knockin' (4:01)

met Snoop Dogg, Ludacris, E-40 en Dev

5. Jump Down (3:08)

met The Cool Kids

6. Devil's Got a Hold (5:53)

met Slaughterhouse

12. Beat Goes On (9:10)

met Cypress Hill

13. On My Own * (3:45)

met Corey Taylor

14. Don't Fuck with Me * (4:22)

met Paul Wall, Jay Rock en Kurupt

15. City of Dreams * (4:47)

met Clipse en Kobe

16. Misfits * (9:10)

met Steve Aoki

avatar van AOVV
Net één nummer beluisterd.. Niets voor mij, tja. Ik ga 'm links laten liggen dan maar.

avatar van discipline
Opzich wel een leuk album maar nummer 4 t/m 8 skip ik altijd
de rest is wel de moeite waard. Vooral On My Own en Misfits zijn erg vet!

een 3,5

avatar van KILLERBEE99
Ik vind Knockin' de beste track op dit album. Album klinkt leuk!

avatar van discipline
Net weer even opgezet en ik vind niet dat er echt een geheel is, en ik merk toch dat ik teveel nummers skip. Halve ster er af.

PriestMaiden
Album is beter dan ik had verwacht. De opener, If You Want To en Beat Goes On zijn goede tracks, spijtig dat On My Own een bonustrack is.

bennerd
Jammer dat de plaat echt bitter weinig meer is dan 'matig'. De producties zijn saai en ik heb enkel Game, Tech N9ne en Bun B wat degelijk horen rappen. Raw Shit is de uitschieter hier.

PriestMaiden
Nja best een matig album. Erg slecht is het niet maar het gaat snel vervelen. In april kon ik hem wel nog appreciëren maar nu al heel wat minder. On My Own is het enige nummer dat echt wel blijft boeien, maar die heb ik op mijn versie (zonder bonustracks) niet. :s

Elmo.
Zeer matig album, ik kon erg genieten van de drumcovers die hij op youtube had gepost, die ik allemaal als soort van bootleg op m'n ipod heb staan. Maar hier zit (op uitzondering Raw Shit na) niet de kracht in die bijvoorbeeld de cover van 3a.m. had.