Will Smith - Born to Reign (2002)

Label: Columbia

1. Born to Reign (1:53)
  2. Act Like You Know (4:02)
  3. I Can't Stop (4:58)
  4. Jaden's Interlude (0:56)
  5. 1,000 Kisses (4:18)
  6. Williow Is a Player (3:49)
  7. Black Suits Comin' (Nod Ya Head) (4:00)
  8. How da Beat Goes (4:15)
  9. Block Party (4:14)
  10. Give Me Tonite (3:42)
  11. I Gotta Go Home (4:33)
  12. Maybe (4:08)
  13. Nod Ya Head [Remix] (3:46)
  14. Momma Knows (3:57)
Relax
Heerlijke agressieve intro " Born to Reign " mooie opener, #2 maakt het weer een beetje kapot

avatar van Discoverme
Zo'n lekker intro had íe ook bij Willenium's I'm comin' (meen ik)..alleen tja...hij doet het wel leuk hoor, wel catchy...maar meer is het ook niet...Gewoon een aardige cd. Natuurlijk wel weer leuk die samples (of ie ze nou verkracht of niet, vind het altijd leuk om te horen

Relax
3 is een perfect gemiddelde voor dit album, het klinkt allemaal nogal eentonig en hetzelfde.
Ik had niet verwacht dat Will Smith zou gaan zingen maar hij zingt de heletijd op dezelfde toon (#6).
Ach ja, ik dan ook een 3,0.

avatar van Weirdo Wizzy
Dit is indderdaad een typische 3 ster cd. Er zitten geen uitschieters op maar eigenlijk zijn de meeste tracks toch ook wel weer lekker. Al met al best een leuke cd eigenlijk.

avatar van Nine
Lekker album toch wel... ikzelf vind het veel beter als Lost and Found. Met het gemiddelde ben ik het wel eens niet te hoog ook niet te laat. gewoon in het midden *3!

avatar van Weirdo Wizzy
Toch maar verhoogd naar de 3,5 ster. Het album heeft eigenlijk geen minder nummer. Echt een heel degelijk album dit. Enigste minpuntje is dat er geen echte klapper op zit. Wel een paar bovengemiddelde tracks. Mijn favorieten: Act Like You Know, Bloc Party, I Gotta Go Home.

avatar van Reijersen
Ook van mijn kant 3 sterren voor dit album. Best aardig, best grappig, maar Will is geen top MC en de producties zijn ook niet top.

avatar van Ludakris
Luistert lekker weg, ik zet het album graag op. Krijgt van mij dan ook een 3,5 want ik ben niet zo voor gemiddeldes

Will zingt wel op dezelfde toon, maar dat stoort me niet echt.

avatar van KILLERBEE99
Cool, ik heb dezelfde schoenen

Vind deze iets minder dan z'n eerste 2 albums!