The Computers - This Is the Computers (2011)

Punk
Label: One Little Indian

1. Where Do I Fit In? (1:14)
  2. Lovers Lovers Lovers (2:14)
  3. Blood Is Thicker (1:49)
  4. Hot Damnocles (2:20)
  5. Cinco de Mayo (2:16)
  6. Rhythm Revue (2:14)
  7. Group Identity (2:43)
  8. I've Got What It Takes (Part 3) (2:45)
  9. Yeah Yeah Yeah But (2:07)
  10. The Queen in 3D (2:16)
  11. Music Is Dead (2:25)
Coys
Zonder echt te weten wat we hiervan moesten verwachten ging ik met de boys naar deze groep op Lowlands, spelend in de Charlie dichtbij het immense Alpha. Het bleek de leukste ontdekking van 't weekend te zijn. Wat een energieke gasten (vooral de zanger dan, die op een gegeven moment zelf midden in het publiek stond te spelen) en de muziek is ook heerlijk. Een mix van hardcore punk en classic rock aandoende riffs. Een combinatie die geweldig werkt.

Wat een heerlijk album, werd hierop gewezen door iemand van Last.fm en deze band stond daarna te rocken op Lowlands alsof ze al jaren top of the Bill zijn, dat laatste verwacht ik binnen enkele jaren want deze combinatie zorgt voor een aantal ijzersterke nummers. Heb nu al zin in zondag wanneer ze Nijmegen de oren van het hoofd gaan spelen!