Opeth - The Devil's Orchard - Live at Rock Hard Festival (2011)

Zweden
Label: Rock Hard

1. The Devil's Orchard (6:31)
  2. Intro [Live] (1:12)
  3. Heir Apparent [Live] (9:18)
  4. Ghost of Perdition [Live] (11:31)
  5. The Leper Affinity [Live] (8:56)
  6. Hessian Peel [Live] (11:29)
  7. Deliverance [Live] (12:59)
avatar van Don Cappuccino
Geweldige CD die je krijgt als je de Rock Hard van deze maand koopt. Ik heb hem gekocht en er staat ook een groot interview in met Mikael Akerfeldt, je moet wel een beetje Duits kunnen. Ook het nummer The Devil´s Orchard staat erop en het optreden op het Rock Hard Festival in 2009.

En dat klinkt weer super. Opeth is een geweldige liveband. Ik kan dan ook niet wachten om ze in november live te gaan zien.

avatar van Kill_illuminati
Ik vind de registratie niet echt heel goed. Opeth heeft beter gespeeld. Waar kan je het blad eigenlijk krijgen?

avatar van Don Cappuccino
In de betere boekhandels. Bij mij in mijn woonplaats had 1 boekhandel hem.

avatar van Gloeilamp
Oke deze ga ik maar snel eens kopen dan, is The Devil's Orchard een live-versie?

avatar van Don Cappuccino
Nee, The Devil´s Orchard is gewoon de studioversie. Die klinkt echt heerlijk via de stereo.

avatar van Gloeilamp
Ja zeker mee eens! Oke dan toch nog maar ergens kaartjes proberen te krijgen voor hun concert in Tilburg!

avatar van Don Cappuccino
Je weet dat het uitverkocht is?

avatar van Gloeilamp
Ja, heb ik al gehoord, toch maar alles proberen om ergens nog wat kaarten te vinden he!

avatar van uffing
Mag dit nu wel of niet op de site? De toevoeghulp geeft onderstaande weer. Ik ga hem overigens wel aanschaffen.

Wanneer mag een album op de site?

In het kort: Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel. Dat houdt dus in: geen (video) muziek-dvd's, geen bootlegs of andere illegale cd's, geen CD's die als een extraatje bij een boek of een tijdschrift zitten en geen Platendagen-geschenken. Albums die alleen te downloaden zijn of enkel in eigen beheer zijn uitgebracht, mogen er alleen onder de voorwaarden die op de Wiki staan aangegeven op.

nicoot
Tiens, waarom staat The Devil's Orchard zelf niet in de tracklist? Ik wilde altijd al Hessian Peel en Heir Apparent eens live horen. Twee ongelofelijk sterke nummers, met een lichte voorkeur voor Hessian Peel (dat gitaargetokkel vanaf 2:15 op de studio versie, prachtig!).

avatar van CorvisChristi
CorvisChristi (crew)
HEBBES !! Gisteren voor het luttele bedrag van €10,- meegepikt op de mega platen- en CD-beurs. En met mij waarschijnlijk vele anderen, toch?

avatar van Ducoz
Waarschijnlijk isie over een tijdje wel te koop bij winkels waar ze 2de hands CD's verkopen.
Opeth is een grote naam, daar kan denk ik ene uitzondering voor worden gemaakt.

CorvisChristi schreef:

10 euro is toch wel veel voor deze CD. Ik had deze namelijk voor 8,50. Deze CD zat namelijk bij de Rock Hard van 2 maanden geleden.

avatar van Ducoz
Waarschijnlijk is die uitgave van Rock Hard niet meer (voor die prijs?) te verkrijgen..