Bruce Springsteen - Wrecking Ball (2012)

Label: Columbia

1. We Take Care of Our Own (3:54)
  2. Easy Money (3:37)
  3. Shackled and Drawn (3:46)
  4. Jack of All Trades (6:00)

met Tom Morello

5. Death to My Hometown (3:29)
  6. This Depression (4:08)

met Tom Morello

7. Wrecking Ball (5:50)
  8. You’ve Got It (3:49)
  9. Rocky Ground (4:41)

met Michelle Moore

10. Land of Hope and Dreams (6:58)

met Michelle Moore

11. We Are Alive (5:44)
  12. Swallowed Up (In the Belly of the Whale) * (5:35)
  13. American Land * (4:25)
avatar van vielip
deric raven schreef:
Buiten de 2 albums uit 1992 lukt het Bruce Springsteen gewoon niet om een slecht album af te leveren.

En zelfs die 2 zijn niet slecht...

Maar wel minder als de rest.
Misschien heb je wel gelijk, aan Tunnel of Love moest ik ook wennen, maar die kan ik nu zeker waarderen.

avatar van Madjack71
Klopt had ik ook met Tunnel of Love, maar komt nog regelmatig voorbij op mijn mp3,platenspeler,cdspeler. Dit Wrecking Ball behoort tot zijn beste uit de afgelopen decennia.

WPE
Echt een heel goed album van Bruce. Hij bewijst hier dat hij "het nog steeds kan"...beter dan zijn laatste paar albums

avatar van JoaMuse
Dit Wrecking Ball is tot nu toe de enige plaat van Bruce Springsteen die ik ken. En het is een meer dan aardig album, vooral We Take Care of Our Own en Land of Hope and Dreams vind ik fantastisch. Ondanks dat Springsteen al een lange carrière achter de rug heeft, kan hij nog steeds goeie nummers maken en boeiende teksten schrijven. Hij blijft een man die iets te vertellen heeft. Tijd om eens een van zijn 'klassieke' albums te gaan beluisteren.

avatar van vielip
Veel plezier! Er staat je nog heel veel moois te wachten namelijk

avatar van DeWP
Hij blijft goed! Bruce door de jaren heen. Dit album is zelfs weer een van zijn betere van de afgelopen jaren. Je hoort aan de muziek dat hij er zin in heeft, klinkt fris en vlot.

avatar van Funky Bookie
Degelijk album, zonder een echte uitschieter.

avatar van Frans van Laarhoven
Geen slecht album maar het zijn de songs die Live gespeeld worden die het album trekken en dan zijn ze (zoals verwacht) Live beter!