Mac Miller - Macadelic (2012)

Label: Rostrum

11. Ignorant

met Cam'ron

12. The Question

met Lil' Wayne

13. Angels (When She Shuts Her Eyes)
  14. Sunlight

met Iman Omari

15. Clarity
  16. America

met Casey Veggies en Joey Bada$$

17. Fuck 'Em All
avatar van Flipm0de
Erg fijne tape. Mac Miller doet zijn welbekende ding, en doet dat met verve. America is echt fantastisch, Joey Bada$$ met weer een geweldige feature.

FelipeGutiérrez
Ik kan de depressief klinkende Mac niet echt waarderen vergeleken met de vrolijke Mac op K.I.D.S of The High Life. Maar er staan toch een paar harde nummers op. Vooral Aliens Fighting Robots en Thoughts From A Balcony zijn fijne nummers.

FelipeGutiérrez
Na meerdere luisterbeurten toch met een halve ster verhoogd.

avatar van overmars89
Op 1 of ander manier is deze mixtape van Mac toch heel erg blijven hangen bij me. Dit komt voornamelijk door een aantal gevoelige trackies als: The Mourning After, 1 Threw 8, maar ook Desperado, Fight The Feeling en Thoughts From A Balcony zijn echt classics. Er staan ook wel een aantal gedateerde tracks op, maar eigenlijk vind ik dat alleen maar mooi aan dit project. Bij het luisteren van dit album voel ik me namelijk echt weer 21. Een tijd van het vele chillen met maten, maar ook een tijd van intense emoties. Deze plaat weet dat gevoel goed over te brengen bij me..