Passion Pit - Gossamer (2012)

Pop / Electronic
Label: Columbia

1. Take a Walk (4:25)
  2. I'll Be Alright (4:23)
  3. Carried Away (3:42)
  4. Constant Conversations (3:56)
  5. Mirrored Sea (4:06)
  6. Cry Like a Ghost (4:23)
  7. On My Way (3:47)
  8. Hideaway (3:51)
  9. Two Veils to Hide My Face (0:34)
  10. Love Is Greed (4:20)
  11. Its Not My Fault I'm Happy (5:06)
  12. Where We Belong (5:00)
avatar van coldwarkids
Ja sorry heb het net veranderd.. ik las het naderhand ook verkeerd xD

avatar van IllumSphere
coldwarkids schreef:
Ik bedoel.. Hier op Musicmeter is iedereen wel wat negatiever over albums. Terwijl de grote bladen en internetsites als Pitchfork enzovoorts veel lovender zijn.

Wij worden niet betaald door de platenbazen om goede recensie's te schrijven.

avatar van Dielie
of 'we' zijn gewoon geen recensenten

Dielie schreef:
of 'we' zijn gewoon geen recensenten

.... dus... luister 'jij' er niet goed naar??

IllumSphere schreef:

Wij worden niet betaald door de platenbazen om goede recensie's te schrijven.

Oei dan krijgen ze zeker een pistool tegen de hoofd als ze een cijfer 2 hebben gegeven voor een album.. bullshit dus wat je nou zeg.

avatar van IllumSphere
Al een geluk dat het een grapje was.

Case4
Wat een joligheid en blijdschap! Maar toch leuk gedaan. Ik heb plezier gehad met dit album. Take a Walk zet gelijk de toon voor de rest van het album en het blijft daarbij. Goed voor een feestje of een zomerdag op het balkon, maar geen blijvertje.

avatar van blonde redhead
Musicmeter is juist positief ten opzichte van de meeste cd's. Maar inderdaad vaak niet ten opzichte van Pitchfork cd's. Dat komt omdat daar bands als deze de wereld in worden geschreven terwijl het niets voorsteld. Kijk maar hoeveel bands de afgelopen jaren tot bestmusic zijn uitgeroepen die het echt niet hebben waargemaakt. Musicmeter straft dat af en pakt alleen die bands op die het wel waard zijn.

BobbieMarley
blonde redhead schreef:

Ik vind anders dat nog steeds een hele hoop fantastische muziek op Musicmeter straal op bijna totaal genegeerd wordt. Zo openminded is Musicmeter nou ook weer niet, Blonde Redhead. Bijvoorbeeld een wereldplaat als The Pines van Phantom Limb heeft pas vijf stemmen en is al geloof ik zes maanden uit! Er staat ook niet alles op aan goede releases (dan zal je wel zeggen voeg ze dan toe, maar daar ben ik te lui voor).

avatar van LennartDG
Blonde Redhead, die in totaal 600 stemmen hebben en twee platen met een score van respectievelijk 3,95 en 3,83? Akkoord, hun oudere platen zijn wat ondergewaardeerd en ook dat stemmenaantal zou hoger mogen, maar voor een relatief onbekende band als Blonde Redhead is dat toch al sterk - en volledig terecht.
Je kan niet zomaar verwachten dat alles wat goed is ook automatisch hier wordt opgepikt, maar over het algemeen zit dat toch vrij goed. Ik vind MuMe zeer betrouwbaar, al ga ik niet met elke score akkoord. Voor iedereen perfect is volstrekt onmogelijk.