Old Man Gloom - No (2012)

Label: Hydra Head

1. Grand Inversion (2:24)
  2. Common Species (7:58)
  3. Regain / Rejoin (2:31)
  4. To Carry the Flame (4:31)
  5. The Forking Path (4:12)
  6. Shadowed Hand (8:11)
  7. Rats (8:09)
  8. Crescent (4:24)
  9. Shuddering Earth (14:03)
avatar van CWTAB
na het einde van Isis, heeft Aaron Turner z'n oude groep weer opgepakt en al direct nieuw album, het goeie nieuws is dat de band nu meer live gaat spelen, de vorige jaren was dit niet echt frequent

leuke comebackplaat, smaakt naar meer (en mss stiekem toch terug een Isis reunie...)

avatar van trebremmit
Volgens mij is de inspiratie wel een beetje op bij deze supergroep, vond de vorige albums best goed en tof met die ambient stukken tussendoor. Maar hier is het wel een beetje een herhaling van het truukje, weinig boeiends meer aan.

avatar van robbizzel
eindelijk kan ik iets met Old Man Gloom, voorheen deed het me nooit zoveel, gelukkig slaagt dit album daar wel in, komt lekker rauw en bruut over met de perfecte duistere sfeer, smaakt idd naar meer..