Lloyd Banks - V6: The Gift (2012)

Label: G-Unit

1. Intro / Rise from the Dirt (3:22)
  2. City of Sin (4:18)

met Young Chris

3. The Sprint (3:18)
  4. Open Arms (2:45)
  5. We Run the Town (2:55)

met Vado

met Jadakiss

10. Gettin' By (3:58)

met ScHoolboy Q

11. Live It Up (3:06)
  12. Money Don't Matter (3:04)
  13. Hate You More (3:23)
  14. Show and Prove (2:49)
  15. Terror Dome (2:58)
avatar van Rhythm & Poetry
Hopelijk weet deze mixtape net zo te boeien als The Cold Corner 2.

Bring It Back

avatar van DarkoMarco
De nieuwe mixtape van lloyd banks!

Ik had hier lang op gewacht, ik keek zelfs 4x in de week op zijn facebook pagina om te kijken wanneer het nou gereleased zou worden, Helaas, banks stelde het uit.
Ik ben op vakantie gegaan, en wat denk je! mijn ipod gestolen!
Hierdoor moest ik 3 maanden wachten. Ik heb nu mijn ipod en kan nu eidndelijk de mixtape checken!

Zoals ik al verwacht had.... het bekende 'banks syndroom' waarbij de mixtape vaker beter zijn dan een van zijn uitgebrachte albums.

Wat mij meteen opvalt is dat de beats merendeels heel smooth zijn wat ik heerlijk vind.
Banks komt lyrics heel goed op dit album na mijn mening.
Doordat alle nummers aardig veel op elkaar lijken, is geen 1 nummer slecht en zijn allemaal wel gelijkwaardig. Waardoor ook niet 1 nummer ver bovenuit komt.

al zijn:

- Open Arms
- Chosen Few
- Hate You More
- Show and Prove
- Bring it Back

en vooral Getting By met Scoolboy Q

Banks sluit het album af met Terror Dome waar hij met ruiger komt dan op de vorige nummers, wat een leuke afsluiting is.

complimenten voor de producers, en voor banks zelf. een goed product afgeleverd.
Een heerlijk album om eens lekker te liggen, ontspannen en wat erbij.

Relaxt mixtapeje!

*3.5

DarkoMarco schreef:
Ik ben op vakantie gegaan, en wat denk je! mijn ipod gestolen!

Hoezo moet je dan wachten... Mixtape kun je toch gewoon gratis downloaden via het internet heb je geen ipod voor nodig.

KILLERBEE99 schreef:

Omdat tijdens de release ik net op vakantie was, en aangezien ik niks nieuws luister als ik mijn iPod niet heb, heb ik zitten wachten. Beetje raar, maar luister al het nieuwe via mijn iPod. Voelde me erg shitty toen die weg was. Maar goed, ik heb uiteindelijk de mixtape geluisterd. Wat vind jij van: open arms & getting by @KILLERBEE99?

aaah zo ok.

getting by heb ik als faveriet aangevinkt, net zoals Bring It Back en Show and Prove.

Open Arms heb ik net zo even terug geluisterd, en die klinkt ook wel leuk

avatar van DarkoMarco
Maar je moet de hele mixtape luisteren, als je alles zorgvuldig luisteren dan moet je toch wel iets hoger uit komen dan 2.5 vind ik

Open Arms heeft sterke lyrics

avatar van KILLERBEE99
Ik heb de mixtape helemaal geluisterd ik zal hem vandaag eens over nieuw luisteren

avatar van DarkoMarco
cool, denk dat de mixtape minimaal een *3.0 verdient (cijfer 6) zeker als dit vergelijkt met banks andere mixtapjes =) ik zie wel je nieuwe reactie!

avatar van KILLERBEE99
Verhoogd met een 0,5. Het grote voordeel van deze mixtape is dat er geen DJ op te bekennen is. Geen irritant geschreeuw en andere onzin dingen van DJ's. De tracks luisteren erg fijn weg. Lloyd Banks stem is wel stukken minder geworden door de jaren heen dat is wel jammer.

Prima mixtape dit.

EDIT: Hoe zit het eigenlijk met de mixtape 80's Baby van Banks?

Staat hier wel op musicmeter maar kan hem nergens vinden om te downloaden.

Lloyd Banks - 80's Baby (2010)

avatar van DarkoMarco
mooi tussen de 3.0 en 3.5 is het zeker waard. niet er boven en onder ook niet (na mijn mening)

Klopt, merk dat banks wel aardig zijn best heeft gedaan (vandaar het uitstellen)

hmmm ik ik zal de mixtape proberen te vinden, en te luisteren!

het heeft geen oordeel gehad of comment! maar ik ken de andere mixtape ook niet. :O

avatar van DarkoMarco
Ik zal die mixtape nog luisteren hoor
Maar ik zag dat er alweer een nieuwe mixtape is aangekondigd

Lloyd Bank's Facebook

Banks: The A.O.N (all or nothin) series coming soon!! Bank$ Drama!

Op zijn facebook zie je het meteen staan!

Harco
Hard. Vond deze wat minder, maar bump CC2 nog wekelijks.

avatar van DarkoMarco
het begin is matig, je moet echt door luisteren vanaf 8 word de rest goed! (en nr.4)