Muse - The 2nd Law (2012)

Rock / Electronic

8. Explorers (5:48)
  9. Big Freeze (4:41)
  10. Save Me (5:09)
  11. Liquid State (3:03)
  12. The 2nd Law: Unsustainable (3:48)
  13. The 2nd Law: Isolated System (4:59)
avatar van Julian McArthur
Dat is een van de mooie zaken aan muziek. Er is voor ieder wat wils

avatar van rarekwabbus
Julian McArthur schreef:
Dat is een van de mooie zaken aan muziek. Er is voor ieder wat wils

Absoluut!

avatar van Rinus
Gewoon een goed album weer. Valt niets aan af te dingen. Ik vind alleen de twee laatste nummers wat minder.

Rudi1984
Explorers, wat een prachtig nummer blijft het toch! Staat absoluut in m'n Muse top 3.

avatar van Funky Bookie
De plaat begint fantastisch, maar wordt daarna wel minder.
Eén van de mindere Muse albums.

avatar van JVT
JVT
Toch wel een hele fijne plaat, vandaag nog eens opgezet tijdens het klussen en het was bij momenten echt genieten. Van begin tot einde, zelfs die laatste 2 nummers ? En survival is een bom, heerlijk over the top!

Thekillers87327
Geweldig album. Persoonlijk voor mij het beste album van muse. Ook het meest experimentele met zoveel verschillende stijlen: ik hoor queen u2 dubstep, edm en natuurlijk het bombastische geluid van muse zelf wat bij survival goed naar voren komt.

Liquid state en save me vind ik krappe voldoendes, derest eigenlijk 8 t/m 10 qua cijfers

avatar van rebjuh
Wat mij betreft een van de mindere albums van Muse. Het is niet perse allemaal slecht, maar ik hoor hier gewoon niet veel van Muse terug. Er staan wel een paar aardige nummers op dit album, maar ook een paar nummers die ik het liefst niet gehoord had willen hebben.

De eerste drie albums van Muse vond ik erg cool, maar bij Black & Revelations hoor je al steeds meer van de weg waarin Muse toen insloeg. Ik vroeg me toen af of Bellamy wel moest, ik kan me niet voorstellen dat hij die manier van zingen op bijv. Origin zou volhouden. Maar oké, het is wel jammer dat het zo gelopen is, dit is niet écht mijn ding.

Thekillers87327
Erg onderschat album, bijna een crossover naar Dubstep op ''unsustainable'' Muse is op dit album een soort Queen meets Skrillex, heerlijk!

avatar van Noere
Thekillers87327 schreef:
Muse is op dit album een soort Queen meets Skrillex

please geen enge verhalen voor het slapen gaan..

Noere schreef:

please geen enge verhalen voor het slapen gaan..

Gewoon dit album luisteren, dan komt het wel goed