Muse - The 2nd Law (2012)

Rock / Electronic

8. Explorers (5:48)
  9. Big Freeze (4:41)
  10. Save Me (5:09)
  11. Liquid State (3:03)
  12. The 2nd Law: Unsustainable (3:48)
  13. The 2nd Law: Isolated System (4:59)
avatar van Julian McArthur
Dat is een van de mooie zaken aan muziek. Er is voor ieder wat wils

avatar van rarekwabbus
Julian McArthur schreef:
Dat is een van de mooie zaken aan muziek. Er is voor ieder wat wils

Absoluut!

avatar van Rinus
Gewoon een goed album weer. Valt niets aan af te dingen. Ik vind alleen de twee laatste nummers wat minder.

avatar van Rudi1984
Explorers, wat een prachtig nummer blijft het toch! Staat absoluut in m'n Muse top 3.

avatar van Funky Bookie
De plaat begint fantastisch, maar wordt daarna wel minder.
Eén van de mindere Muse albums.

avatar van JVT
JVT
Toch wel een hele fijne plaat, vandaag nog eens opgezet tijdens het klussen en het was bij momenten echt genieten. Van begin tot einde, zelfs die laatste 2 nummers En survival is een bom, heerlijk over the top!

avatar van Thekillers87327
Geweldig album. Persoonlijk voor mij het beste album van muse. Ook het meest experimentele met zoveel verschillende stijlen: ik hoor queen u2 dubstep, edm en natuurlijk het bombastische geluid van muse zelf wat bij survival goed naar voren komt.

Liquid state en save me vind ik krappe voldoendes, derest eigenlijk 8 t/m 10 qua cijfers