Lord Huron - Lonesome Dreams (2012)

Folk / Pop
Label: Iamsound

1. Ends of the Earth (4:44)
  2. Time to Run (5:24)
  3. Lonesome Dreams (4:16)
  4. The Ghost on the Shore (4:37)
  5. She Lit a Fire (4:31)
  6. I Will Be Back One Day (3:26)
  7. The Man Who Lives Forever (5:19)
  8. Lullaby (4:00)
  9. Brother (Last Ride) (4:00)
  10. In the Wind (5:26)
  11. Setting Sun * (4:18)
  12. When Will I See You Again * (3:49)
  13. Son of a Gun * (4:15)
avatar van shorty202
is al te beluisteren bij First Listen

First Listen: Lord Huron, 'Lonesome Dreams' : NPR

bevalt wel...

avatar van mr-mucho
Time to Run is vooral een heerlijk nummer (zo kwam ik ook in aanraking met deze artiest) de rest lijkt toch wat in het niets te vallen.

avatar van Irish
Lekker sfeertje! Doet mij denken aan een western roman maar dan op plaat. Fijne melodieën en harmonieën, aanrader.

avatar van bas2204
Zette hem vandaag weer eens op en kwam erachter dat hij wel een opwaardering kon gebruiken naar 4,5 ster. Gewoonweg een heerlijke CD, de sfeer is vooral heerlijk!

avatar van littleredbird
Deze cd luister ik nu al meerdere weken naar. Heerlijk! The man who lives forever, doet gewoon iets met me. Wat een ongelofelijk positieve energie. The ghost on the shore vind ik ook zo prachtig mooi en time to run speelt ook heerlijk weg. Ben benieuwd naar hun volgende cd!