Laika - Sounds of the Satellites (1997)

Label: Too Pure

1. Praire Dog (4:56)
  2. Breather (7:16)
  3. Out of Sight and Snowblind (5:28)
  4. Almost Sleeping (6:55)
  5. Starry Night (3:19)
  6. Bedbugs (5:53)
  7. Martinis on the Moon (1:44)
  8. Poor Gal (3:09)
  9. Blood + Bones [Moody Mix] (4:37)
  10. Shut Off / Curl Up (5:36)
  11. Spooky Rhodes (6:17)
  12. Dirty Feet + Giggles (6:49)
avatar van Gyzzz
Ik ken zes nummers van dit album, en ik vind ze allemaal erg goed. Helaas heb ik het album nog nooit in een cd-winkel gezien

Sietse
ik heb een kopietje van de vriendin van mijn broer gehad die het album dus heeft. Het complete album is echt heel erg mooi en zeker een aanrader om te kopen. Maar inderdaad moeilijk te krijgen.

avatar van Paalhaas
Nee, deze moet je echt bestellen, denk ik. En doen ook, want het is een fantastisch album!

avatar van Gyzzz
Gevonden bij Get Records voor 10 euro

Sietse
netjes...daar was ik net ook nog...

avatar van Sander B.
Gyzzz schreef:
Gevonden bij Get Records voor 10 euro

Gevonden voor €5,- bij Concerto uitverkoopbakken

relaxed....hele mooie prijs

avatar van YoG
YoG
Hoor dit nu pas voor 't eerst, en Breather dus ook. Ben er nu al helemaal weg van.
Klinkt veelbelovend dit!

Doet me veel denken aan de eerste twee nummers van The Orbs Orbus Terrarum..maar dan meer richting triphop

En de derde edit ik luister dit met vanuit mn ooghoek.op tv The Lord of the Rings ...is prima combi!

(ik heb tot nu toe geen "Rock" gehoord staat wel aangegeven hierboven)

avatar van matthijs
Zo, al 10 jaar geen berichten! Ik heb deze al lang, net weer 's gedraaid. Beetje hypotiserend, en dan vooral door de vreemde monotone samensmelting van beats en bas. Die beats bevatten weinig basdrum, veel snare. Apart. En de synths versieren het zaakje...