Zebrahead - MFZB (2003)

3. Strength (3:26)
  4. Hello Tomorrow (4:05)
  5. The Set Up (3:16)
  6. Blur (3:39)
  7. House Is Not My Home (3:22)
  8. Into You (3:11)
  9. Alone (2:16)
  10. Expectations (3:44)
  11. Falling Apart (3:10)
  12. Let It Ride (3:09)
  13. Type A (2:12)
  14. Runaway (3:23)
  15. Dear You (Far Away) (3:43)
  16. The Fear * (2:44)
  17. Surrender * (3:09)
  18. Good Thing * (3:03)
  19. Dissatisfied * (3:06)
avatar van bennerd
Zebrahead is die enigszins vreemde punkrockband die vergezeld werd door een rappend punkfiguur met niet te herhalen achternaam aan de microfoon. Dat zorgt voor een heel erg clean Sum 41-geluid, gemixt met enkele snedige nu-metalmomenten. Het vijftal drijft intussen bij mij serieus op sentiment, want ik heb destijds tracks als Rescue Me, Alone en Falling Apart helemaal grijsgedraaid. De ietwat zeikerige poppunkzang wordt na een tijd knap vervelend, maar er staan genoeg goede momenten op MFZB om de plaat een ruime voldoende te geven. Zebrahead zal altijd een glimlach op mijn gezicht brengen.