De Deurzakkers - Party-hits (2005)

geen stemmen

Label: EMI

1. De Zomer Party-mix (3:59)
  2. Party-mix Vol. 1 (4:02)
  3. Meisje Ik Ben een Zeeman / Rode Rozen / de Heilsoldaat / Kleine Café aan de Haven / de Overwegwachter (3:41)
  4. De Tandenborstel-jive / Shalalie Shalala / 'T Is Weer Voorbij die Mooie Zomer / Daar bij de Waterkant / Waar Is Toch M'n Caravan / het Leven Is Goed in M'n Brabantse Land / de Tandenborstel-jive (3:44)
  5. Ik Verscheurde Je Foto / Niemand Laat Z'n Eigen Kind Alleen / 'N Beetje Verliefd / de Glimlach van een Kind / de Nacht Is Nog Zo Lang (4:10)
  6. Kleine Jodeljongen / Dans Je de Hele Nacht met Mij / Rosamunde / de Bostella / I Will Survive (3:57)
  7. Hoor Je het Ruisen der Golven / M'n Vissersmeisje / Zeeman Oh Zeeman / op de Woelige Baren / Als de Klok van Arnemuiden / aan het Strand Stil en Verlaten (4:15)
  8. Wij Willen Swingen / Je Bent Nog Niet Gelukkig / Wij Willen Swingen / B.B. met R / Rijst met Kouseband / Wij Willen Swingen / Je Bent Nog Niet Gelukkig (3:18)

met Oscar Harris

9. Ik Krijg een Heel Apart Gevoel van Binnen / Foxie Foxtrot / Ik Wil Jou in M'n Armen / Dag Zuster Ursula / Oh Darling (3:05)
avatar van B.Robertson
Als het duo zwakke momenten heeft is het wel op dit album. Alleen maar medley's en covers. Nou is het bekend dat dat een deel van hun act is maar ik hoor nu eenmaal liever eigen werk. Het is me niet duidelijk of Party-hits een regulier album is of een compilatie. In ieder geval vrij goedkoop in elkaar gestoken. Eigenlijk geen haar beter dan "Te Land - Ter Zee - En in 't Café van De Havenzangers, één van de zwakste albums uit mijn collectie met ongeveer hetzelfde concept. Henk Pleket en co. verzamel ik verder niet maar De Deurzakkers wel.
De Zomer Party-mix bestaat uit Zomer / Drie Zomers Lang / Als de Zon / Zomerzon en de Party-mix Vol. 1 uit Ik Meen 't / Marina / Vrijgezel / Alles Kan een Mens Gelukkig Maken / Zijn het Je Ogen.