Antony and the Johnsons - You Are My Sister (2005)

Pop / Folk
Label: Secretly Canadian

1. You Are My Sister (4:00)
  2. Poorest Ear (3:38)
  3. Forest of Love (4:27)
  4. Paddy's Gone (3:00)
De extra nummers laten net even wat meer horen dan we gewend zijn: iets voller georkestreerd, maar wel weer de piano in de hoofdrol.

Deze nummers doen absoluut niet onder voor de nummers die te vinden zijn op I Am a Bird Now.

Voer voor de echte liefhebbers dus (want ik kan me voorstellen dat de 35 minuten die I Am a Bird duurt genoeg zijn voor de wat oppervlakkiger genieters).

ook een prachtig mooie hoes
het blijft toch een vreemd figuur, die Antony

avatar van musicfriek
En ook ik heb deze in mijn bezit... In een woord, prachtig!! Die stem staat mij onmiddelijk aan. Ga zeker het album binnenkort beluisteren.

musicfriek schreef:

Als je deze ep goed vind zul je je zeker geen buil vallen aan zijn laatste album.
Vergeet dan ook dat eerste album niet

aERodynamIC schreef:

En juist deze 3 extra nummers tonen Antony op zijn best. Ik vind dit veel beter dan veel tracks op I Am A Bird Now, zoals bijvoorbeeld het nummer You Are My Sister (hier track 1). Echt over the top!
Juist de ingetogen fraaie nummers van Antony zijn de beste naar mijn idee. Forest Of Love vind ik één van zijn mooiste.

west schreef:
Forest Of Love vind ik één van zijn mooiste.
Ben ik met je eens maar ik ben ook verliefd op nummers als You Are My Sister............ het kan verkeren