London Grammar - If You Wait (2013)

Pop / Electronic
Label: Metal & Dust

1. Hey Now (3:27)
  2. Stay Awake (3:05)
  3. Shyer (3:07)
  4. Wasting My Young Years (3:24)
  5. Sights (4:13)
  6. Strong (4:25)
  7. Nightcall (4:30)
  8. Metal & Dust (3:26)
  9. Interlude [Live] (4:04)
  10. Flickers (4:47)
  11. If You Wait (4:44)
  12. Help * (1:00)
  13. Darling Are You Gonna Leave Me * (3:00)
  14. Help Me Lose My Mind * (4:04)

met Disclosure

15. High Life * (4:03)
  16. Maybe * (4:22)
  17. When We Were Young * (1:00)
Ozric Spacefolk
Hahahaha..... eerlijk is eerlijk.
mijn vriendin is veeeeeel mooier...

Ozric Spacefolk schreef:
Hahahaha..... eerlijk is eerlijk.
mijn vriendin is veeeeeel mooier...

Blluffer - ze leest zeker mee

Blluffer - ze leest zeker mee

Hahaha... foto plaatsen in musicmeter fotoboek?

Ik sta al verbaasd wat en wie er hier allemaal gepost wordt - what is put on the internet stays on the internet, remember?

Mjuman schreef:

Ik heb zelf geen facebook of iets anders met foto's en informatie. Behalve mijn muziek-sites (bandcamp en soundcloud) en mijn linkedin. En of course mijn Musicmeter account om London Grammar te mogen beoordelen.

Ozric Spacefolk schreef:

En, en Chvrches te promoten, wijze oude mannen om raad te vragen, een sterk divergerende smaak uit te dragen, en ...

Ken jij James Blood Ulmer - Glad to Be in America; lekker funkende herrie

Ken jij James Blood Ulmer - Glad to Be in America; lekker funkende herrie

Moet ik funken? Ik zal het proberen. Ik zit nu best wel knee-deep in de indie-pop

Ozric Spacefolk schreef:

Niet a la minute - hier draait nu melodrama.

Ozric Spacefolk
Als je van lekker funkende gitaartjes in combi met lekkere pop houdt, kan ik je graag de laatste plaat van Penguin Prison aanbevelen.

avatar van Madjack71
Ik moet het ze nageven, ze proberen niet snel te scoren door na het succes vlug met een opvolger te komen na hun debuut. Prachtig album, dat op vinyl helaas alleen op 45 toeren te verkrijgen is en ik niet af kan spelen. Cd is nog steeds volle mep, dus twijfel ik nog over. Maar gelukkig is er met al die media mogelijkheden van vandaag, ook heel mooi om het concert bij het montreux festival op groot beeldscherm te laten klinken.

avatar van Lura
Madjack71 schreef:

In het begin van het jaar hebben ze in de studio gezeten, verwacht op korte termijn een opvolger.

avatar van Faalhaas
Lura schreef:

Duurt best lang..

avatar van ArthurDZ
Berichten verplaatst naar London Grammar

Erwin72
In tegenstelling tot velen op deze site kan dit album mij minder bekoren dan het mooie 'Truth Is A Beautiful Thing'. Weliswaar nog steeds een goed album, maar het gevoel is anders. Strong blijft overigens een weergaloos mooi nummer met een aandoenlijke videoclip.

avatar van steve harris
Erwin72 schreef:
de tweede is echt beter !!
helemaal mee eens

avatar van Mr. Rock
Album begint veelbelovend met een paar prachtige nummers (hoogtepunt: Wasting My Young Years). Gaandeweg gaat hij toch wat meer vervelen, hoewel het titelnummer weer erg mooi is. Fijne sfeer-cd maar iets te veel van hetzelfde om van begin tot eind aandachtig naar te luisteren.

avatar van Sillah
Interlude (live) is een perfect nummer om je speakers eens goed te testen. Wat is die stem daar loepzuiver.

avatar van Monsieur'
Wist ik veel dat hier zoveel bekende hitjes op stonden! Ik kende heul deze band niet en nu ken ik die blijkbaar dus wél. Goeie muziek wel.

avatar van overmars89

Hahaha... foto plaatsen in musicmeter fotoboek?

Wow, ik wist niet dat dit bestond. Wat een openbaring!