Eric's Trip - Forever Again (1994)

Canada
Label: Sub Pop

1. New Love (2:59)
  2. This Way Out (1:09)
  3. About You (1:23)
  4. Girlfriend (2:20)
  5. Always There (1:53)
  6. Stupidest Thing (1:52)
  7. December '93 (2:09)
  8. Thoroughly (1:15)
  9. My Bed Is Red (4:47)
  10. View Master (2:47)
  11. Cloudy (1:40)
  12. My Chest Is Empty (3:07)
  13. Run Away (1:42)
  14. Waiting All Day (2:51)
  15. Let Go (1:45)
  16. Hate Song (1:33)
  17. Feeling Around (2:37)
  18. Forever Again (3:50)
avatar van Dielie
is er enig verband met Sonic Youth en deze plaat?

Ja, de naam van deze Canadese band is geleend van het nummer "Eric's Trip" van Daydream Nation.
Verder geen connecties.

avatar van Bulgozer
Gouwe ouwe, geweldige plaat!
Ben al een tijdje op zoek naar hun andere album, Love Tara, maar die lijkt nergens te koop te zijn helaas.

avatar van Ducoz
Vind het een coole plaat, heb hem op de koniginenmarkt gekocht voor 1 euro, dus dat was een aangename verrassing!

avatar van Ducoz
Grappig om mijn reactie hier boven te lezen. Ik heb deze CD nog steeds, terwijl er steeds meer gaan en worden omgeruild voor de LP. Ik hoop dat Subpop dit album een reissue geeft op zwart, danwel gekleurd vinyl. Want dat verdient deze band.

Tot voor kort kon ik er eigenlijk niet meer naar luisteren en stond de CD ook onaangeraakt in de kast. De noise stukjes waren mij te noisy en de rest niet bijzonder genoeg. Nu kom ik daar toch weer van terug. Zeker nu ik de reissue van Love Tara heb gekocht draai ik het weer met enige regelmaat.