God Speed You Black Emperor! - All Lights Fucked on the Hairy Amp Drooling (1994)

geen stemmen

8. Glencairn 14
  9. $13.13
  10. Loose the Idiot Dogs
  11. Diminishing Shine
  12. Random Luvly Moncton Blue(s)
  13. Dadmomdaddy
  25. No Job
  26. Dress Like Shit
  27. Perfumed Pink Corpses from the Lips of Ms. Celine Dion
avatar van EttaJamesBrown
Voor mij is het een ontwijkend antwoord. Tot tweemaal toe. Ik zou haast denken dat je een stem gegeven hebt zonder het album te horen.

Gegroet!

avatar van crosskip
In ieder geval meer stemmen voor dit album op Musicmeter dan op RYM, dat is (voor een niet-Nederlands album) ook een unicum denk ik!

Wel flauw hoor verder, ik ben toch ook wel erg benieuwd hoe dit album verkregen is en hoe het klinkt.

avatar van Poa
Poa
Thudd schreef:
Dat is voor mij een weet. En voor jou een vraag.

Flauwe interessantdoenerij, aangezien je dit album niet hebt gehoord.

avatar van Thudd
Poa schreef:

Flauwe interessantdoenerij, aangezien je dit album niet hebt gehoord.

Wees maar niet zo zeker van je zaak; van de 33 tapes heeft een bekende van mij een kopie bemachtigd - lang geleden. Ik heb het aangehoord in zijn bijzijn indertijd. A complete waste of my time... Not my cup of tea. Vandaar dat ik de rest van GYBE ook zolaag heb gewaardeerd, althans 3 of 4 albums die ik heb geprobeerd....

avatar van EttaJamesBrown
Ah, opgehelderd! Gelukkig is de stem geheel terecht geplaatst, besef ik nu.

Wel dapper dat je zelfs nog 2 a 3 albums hebt beoordeeld om een 1 te kunnen geven.

avatar van Faalhaas
Thudd schreef: