Bad Religion - Christmas Songs (2013)

Punk
Label: Epitaph

1. Hark! The Herald Angels Sing (1:58)
  2. O Come All Ye Faithful (2:04)
  3. O Come, O Come Emmanuel (2:07)
  4. White Christmas (1:49)
  5. Little Drummer Boy (2:04)
  6. God Rest Ye Merry Gentlemen (1:39)
  7. What Child Is This? (1:53)
  8. Angels We Have Heard on High (2:07)
  9. American Jesus [Andy Wallace Mix] (3:16)
avatar van jojoshua
1,0
Dus. Geld verdienen aan datgene wat je verafschuwt en verwerpt. Lichtelijk hypocriet imo. Jammer en goedkoop dit.

25% van de opbrengst gaat naar een stichting slachtoffers van seksueel geweld door priesters (SNAP), dus het is verre van hypocriet te noemen. Het album klinkt zo cheesy, dat het sarcasme eraf druipt. Verder geen topalbum, maar 'O Come, O Come Emmanuel' en 'Little Drummer Boy' zijn aardige uitvoeringen van het origineel.

avatar van Mr. Rock
Lachen, meer niet. Net zoals die kerstplaten van Rob Halford en Bob Dylan destijds. 2*.

avatar van frolunda
Leuk album dat ook prima te doen is buiten de kerstdagen.Heb eigenlijk geen idee of het allemaal traditionals zijn of dat er ook eigen nummers tussen zitten maar O Come, O Come Emmanuel en What child is this? zijn gewoon fijne songs.
Als ik dan toch een kerst album moet afluisteren dan doe deze maar.