Trust - Joyland (2014)

Canada
Electronic / Dance
Label: Arts & Crafts

1. Slightly Floating (3:35)
  2. Geryon (4:23)
  3. Capitol (4:54)
  4. Joyland (3:18)
  5. Are We Arc? (4:29)
  6. Icabod (4:28)
  7. Four Gut (5:11)
  8. Rescue, Mister (4:32)
  9. Lost Souls / Eelings (4:34)
  10. Peer Pressure (5:21)
  11. Barely (5:25)
Ai ai ai, ik had al wat wisselvallige gevoelens bij zijn debuut, maar op dit album gaat hij juist verder met wat hij wat mij betreft achterwege had moeten laten bij "TRST". Knap hoe je bij een tweede album al een karikatuur van jezelf kan worden.

avatar van archangel9
Hypnotiserende soundscapes. Geil, spannend en beeldschoon. A trip to heaven or hell. You can chose.

avatar van Matthijs89
Godsamme zeg, wat een brutaal goed album. Ik vond Trst al geniaal, maar hij heeft zich nog veel verder weten te ontwikkelen met dit album. zeer verdiend 5/5

Linus Van Pelt
Erg hit en mis, het album wijkt nogal af van zijn eerste en gaat nogal dieper wat ook leidt tot wat saaie nummers en wat geweldige uitschieters.

Weet nog niet helemaal wat ik met dit album aan moet. Soms prettig verontrustend (Rescue, Mister -> fantastisch), af en toe een beetje flauw vleermuizerig. Fascinerende, spannende plaat in ieder geval.